  • 21. Data: 2009-07-22 09:03:50
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości
    news:h4596m$25o$2@inews.gazeta.pl...
    >W wtorek 21 lipiec 2009 22:30, Janko Muzykant wyraził następujacą
    >opinię:
    > Déja vu??
    > Nieee, wtedy to był 1Mb :-)

    Tym razem MS jest przygotowany - XP bedzie wycofane, vista radzi
    sobie lepiej, 64-bitowe aplikacje juz sa.

    A tak swoja droga .. ile moze miec zdjecie ? 200MB ? To wydaje sie
    3GB powinno jeszcze przez pare lat starczyc do obrobki.

    J.

  • 22. Data: 2009-07-22 09:05:57
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl> napisał w wiadomości

    > wirtualny nie zobaczy wiecej niz 3,62GB

    ale przy 8Gb pamieci w systemie wirtualny wyciagnie max 3,6 GB a system
    dalej standardowo będzie mieć te 3 Gb pamieci operacyjnej ? Wtedy
    mozna by calego swapa na ten 3,6Gb RAM dac i to ma juz sens.
    Dobrze zrozumialem ?

    Roger

  • 23. Data: 2009-07-22 09:22:36
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > dalej standardowo będzie mieć te 3 Gb pamieci operacyjnej ? Wtedy
    > mozna by calego swapa na ten 3,6Gb RAM dac i to ma juz sens.

    mam tu maszynke z 8GM RAM, w piatek zainstaluje na niej XP-32bit i zobacze
    czy da sie z niewidocznych 5GB zrobić RAMdysk

    Tomek

  • 24. Data: 2009-07-22 09:28:07
    Od: "TomekM" <adm[@]chrzanow.pl>

    "cztery" <r...@d...trzy> wrote in message news:4a66d4d6$1@news.home.net.pl...

    > Poniewaz XP 64bit nie byl oferowany jako OEM. ZTCW najtansza wersja
    > kosztowala ~ 1000zl.
    stare informacje masz, Windows XP Profesional SP1 x64 OEM
    kosztuje obecnie ok. 500 brutto
    Jedynym zauważalnym mankamentem jest brak polskiej wersji jezykowej.
    Przy wielordzeniowych procesorach ta wersja naprawde potrafi wiele.
    No i przedewszystkim brak ograniczenia do 3GB RAM - akurat w moim
    przypadku to miało decydujące znaczenie

    Tomek

  • 25. Data: 2009-07-22 09:42:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 22:30:42 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Podobno widzi też więcej niż 4GB - niech ktoś sprawdzi, bo mi się nie
    > chce komputera otwierać. Jeśliby tak było padnie ostatni powód przyszłej
    > przesiadki na siedem (nie mówiąc już o tym jak szopa przy dużej historii
    > rozkręci).

    Ale po co to wszystko? Rozumiałbym, gdyby nie było systemów 64 bitowych,
    ale są...

  • 26. Data: 2009-07-22 09:56:22
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A tak swoja droga .. ile moze miec zdjecie ? 200MB ? To wydaje sie
    > 3GB powinno jeszcze przez pare lat starczyc do obrobki.

    to powiedsz mi dlaczego majac 3Gb RAMu i nawet nie robiac jakiś
    wiekich rzeczy widnows zaklada sobie conajmniej 1 GB swap ?
    Bo ja tego nie moge pojąć :)

    Roger

  • 27. Data: 2009-07-22 09:58:07
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > to powiedsz mi dlaczego majac 3Gb RAMu i nawet nie robiac jakiś
    > wiekich rzeczy widnows zaklada sobie conajmniej 1 GB swap ?
    > Bo ja tego nie moge pojąć :)

    Tylko tego nie możesz pojąć w produktach MS? Szczęśliwy jesteś.

    wer

  • 28. Data: 2009-07-22 09:58:21
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    > Coś dla szopowców, ale nie tylko. Kto ma systemy 32-bitowe

    trzymanie się kurczowo systemu 32 bitowego
    gdy od wielu lat są 64 bit i do tego tańsze, wydaje mi się
    lekką abberacją umysłową....
    ale psychologi się nie przeskoczy, ludzie potrafią przywiązać
    się do o wiele gorszych rzeczy ;)

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 29. Data: 2009-07-22 10:09:56
    Od: Marx <M...@n...com>

    Robert Kois pisze:

    > Bo mają przykre doświadczenia z sypiącymi się sterownikami lub ich brakiem.
    > No i jak ktoś już ma 32-bit to lekkim bezsensem jest kupowanie drugiego
    > 64-bit.
    nie wspominajac ze wymagania na pamiec w programach rosna x2...
    Marx

  • 30. Data: 2009-07-22 10:11:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    Krzysztof Sordyl pisze:

> [...]
    > lekką abberacją umysłową....
    > ale psychologi się nie przeskoczy, ludzie potrafią przywiązać

    a moze po prostu ktos kupil jakis czas temu wersje 32bit i nie chce
    wydawac dodatkowej kasy na nowa wersje, na ktorej bedzie dodatkowo mial
    problem ze sterownikami? czy to tak trudno zrozumiec?
    Marx