  • 51. Data: 2010-09-02 13:20:09
    Temat: Re: A propos wypadku Ziętarskiego
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > bardzo podobny przypadek:
    > http://www.funiaste.net/3731,73595,filmik.html
    > skutki też dosyć podobne, zamiast wybrzuszenia asfaltu tym razem była
    > winna
    > zdradziecka barierka postawiona zapewne przez Putina do spółki ze
    > Stalinem.
    > Ze względu na podobieństwa do sytuacji Zientarskiego, z pewnością
    > przyczyną
    > wypadku nie była prędkość, skądże.

    Zycie jest tak krotkie i ulotne. Nie szkoda Ci na to czasu?

    --
    Jan-xx

  • 52. Data: 2010-09-02 13:25:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    to pisze:

    > Piłeś?

    Jeśli to ma być początek pyskówki, to źle trafiłeś.
    Skoro kierowca zapier*ala po znanym sobie mieście z drugą kosmiczną
    wybijając się z progu, jak Małysz, to ja nie widzę różnicy pomiędzy nim,
    a nieoczekiwanym zmiennikiem pilota znad NY.
    Jeśli nawet pasażer "nalegał", żeby poszaleć, to przecież kierowca
    powinien mieć instynkt samozachowawczy i skorzystać z możliwości odmowy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 53. Data: 2010-09-02 13:27:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Tak samo, jak pasażerowie samolotów rozsmarowani po biurach WTC.

    To tam był wypadek jakiś?

  • 54. Data: 2010-09-02 13:27:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > wybijając się z progu, jak Małysz, to ja nie widzę różnicy pomiędzy nim, a
    > nieoczekiwanym zmiennikiem pilota znad NY.

    Ale to już problem masz ze sobą i pojmowaniem świata.

  • 55. Data: 2010-09-02 13:29:25
    Temat: Re: A propos wypadku Zietarskiego
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-02 13:06, Tomek Kańka pisze:
    > kamil<k...@s...com> napisał(a)

    > A per car?

    Oraz ewentualnie per przejechany km

    Bo per capita to pewnie najbezpieczniej wypadnie jakiś Bangladesz albo Nepal :)

  • 56. Data: 2010-09-02 13:29:54
    Od: " " <b...@g...pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Piekny przyklad generalizowania "wszystkich glupich amerykanskich =
    > kierowcow"=20
    > przez obywatela kraju, w ktorym na drogach ginie najwiecej ludzi z calej =
    > UE.

    odnosze wrazenie, ze sam sobie przeczysz?

    wyzej pisales cos o per capita? i bezpiecznej jezdzie czy Ty jestes inny Kamil?

  • 57. Data: 2010-09-02 13:54:52
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "CeSaR" wrote:
    > A gdzie co drugi jedzie ograniczenie/2 ?

    Na przykład przy dowolnym fotoradarze stojącym na odcinku,
    gdzie dozwolone jest 70 lub 80km/h. Strasznie mnie to zawsze
    wkurza, stoi jak wół znak np. 70, a jakaś pierdoła koło fotoradaru
    przeczłapuje się 40km/h...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 58. Data: 2010-09-02 14:01:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5o3am$d15$1@inews.gazeta.pl .Peeter

> [...]
    > gdzie dozwolone jest 70 lub 80km/h. Strasznie mnie to zawsze
    > wkurza, stoi jak wół znak np. 70, a jakaś pierdoła koło fotoradaru
    No i co z tego, że cię wkurza? To nikomu nie przeszkadza.
    Wkurzaj się do woli, będziesz miał zawał albo udar prędzej, a ta rzekoma
    "pierdoła" będzie dalej korzystać z uroków życia.
    I dobrze.

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2010-09-02 14:45:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Jeśli to ma być początek pyskówki, to źle trafiłeś.

    To wyraz troski o Twój obecny stan psychofizyczny. ;)

> [...]
    > "nalegał", żeby poszaleć, to przecież kierowca powinien mieć instynkt
    > samozachowawczy i skorzystać z możliwości odmowy.

    Jeśli wg. Ciebie sytuacja w której ktoś porywa samolot wraz z pasażerami
    po to, by przywalić nim w budynek jest porównywalna z sytuacją, w której
    dwóch kumpli bierze ferrari, żeby pozapieprzać po mieście i mają wypadek
    to naprawdę nie ma o czym dyskutować.

    --
    ignorance is bliss

  • 60. Data: 2010-09-02 14:46:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CeSaR

    > Boszszsz

    Czy to jakieś nowe gimnazjalne powiedzonko? ;-)

    --
    ignorance is bliss