    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: A moze by tak pozew zbiorowy?
    Date: Wed, 14 Oct 2015 13:19:10 +0200

    Powitanko,

    Wiadomo jak mierzy Iskra, czy Ultralyte, wiadomo, ze latwiej przewidziec
    wyniki Lotto, niz wskazania tych "miernikow", ze zadne z nich nie
    spelnia wymogow identyfikacji pojazdu itd.
    Mimo to grzecznie placimy mandaty, no bo przeciez "nie bede sie wloczył
    po sadach". Czyli godzimy sie na bezprawie, placimy.
    Gdyby ktos oszukiwal na wadze w sklepie, oszukiwal licznik energii
    elektrycznej, lub wody, to albo mialby do zaplacenia duuuza kare, albo
    mialby taki widok z okna:##
    A moze by tak pozew zbiorowy? No wlasnie, tylko przeciw komu? Policji,
    GUM? Jak sie za to zabrac? Chce, mam czas, nie umiem.

    cross: pl.soc.prawo

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa