  • 31. Data: 2012-01-07 17:09:37
    Temat: Re: A jednak można i szybko i bezpiecznie!
    Od: jancio <j...@p...fm>

    W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI
    >
    > Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie bezpieczniej
    > od innych, jeśli się oczywiście potrafi.[...]

    To nie podlega dyskusji, tak samo jak to że lepiej być drowym i bogatym
    niż chorym i biednym.
    Natomiast ten filmik w żadnym razie nie dowodzi wyższości jakiegokolwiek
    auta nad innym.
    Dowodzi tego, że w awaryjnej sytuacji, ten kto nie spanikuje(czyli
    opanowanie plus doświadczenie) i _równocześnie_ ma dużo szczęścia, ma
    większe szanse niż ten co spanikuje i/lub szczęścia nie ma.
    Zauważ, że gdyby ten biało/kremowy Vanik stał bliżej skarpy, albo
    cokolwiek stałoby za nim - to BYŁBY dzwon, podandto gdyby nasz bohater
    jechał prawym pasem - też BYŁBY dzwon.
    Dobrabianie sobie ideologii do fuksa...czemu nie :)

    Ja coś podobnego w życiu przeżyłem, jechałem zwykłym, tanim hyundkiem
    lantrą, i też obyło się bez dzwonu, bo szczęśliwie dla mnie między już
    stojącymi była luka w którą się zmieściłem i w której ostatecznie udało
    się zatrzymać. Pobocza nie było tak jak na filmiku więc alternatywnie
    mogłem tylko zjechać łagodnie do rowu.
    Jedyna moja zasługa to to że nie spanikowałem, bo mnie w ogóle mało co
    rusza, samochodu żadna. Tylko nie dorabiam do tego ideologii. Zwyczajnie
    miałem więcej szczęścia niż rozumu. Toćka.
    --
    Janci0??????@news

  • 32. Data: 2012-01-07 17:22:40
    Od: jancio <j...@p...fm>

    Uuups, przepraszam najmocniej grupowiczów, nie zauważyłem że odpowiadam
    na crossposta(odpowiadałem na pręgierzu).
    --
    Janci0??????@news

  • 33. Data: 2012-01-07 17:22:54
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2012-01-07 13:40, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI

    HAHAHAAHA głupi ma szczęście

    głupi - bo zapierdala tak szybko w takich warunkach

  • 34. Data: 2012-01-07 17:23:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=FhVGeIgLdlI
    >
    > Jak widać dobrym autem można jechać szybciej i jednocześnie
    > bezpieczniej od innych, jeśli się oczywiście potrafi. Pewnie niejeden
    > z tego stada po prawej, wyprzedzany przez takie Evo, pomyślałby "ale
    > debil". A jednak to właśnie gość z Evo ogarnął sytuacje, natomiast
    > pozostali pewnie cisnęli tylko w hamulec jak stado owiec, a potem
    > pozostawiali uszkodzone auta na środku drogi we mgle, chyba tylko po
    > to, żeby przypieprzyli w nie inni.

    zapomniałes na końcu dodać kilku " ;-) "

  • 35. Data: 2012-01-07 17:25:03
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/07/2012 03:45 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Zamieniłeś się z żoną na kurolota? :>

    cl600 v12 biturbo.. biały :D

  • 36. Data: 2012-01-07 17:42:40
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

    Bo słabo owinął.

  • 37. Data: 2012-01-07 18:14:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > cl600 v12 biturbo.. biały :D

    Zazdroszczę jej auta. :>

  • 38. Data: 2012-01-07 18:17:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Chodzi o węża ogrodowego, który mu spadł z lewej felgi...

    O nie, znowu ten nudny troll.

  • 39. Data: 2012-01-07 18:17:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości