  • 21. Data: 2012-09-11 13:49:27
    Temat: Re: A co sadzicie o ..... Varadero
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 10 Wrz, 10:26, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Mon, 10 Sep 2012 09:12:50 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Niby racja, ale jakoś w samochodach są wskaźniki i chyba żaden producent
    > by nie zaryzykował wypuszczenia modelu bez tego gadżetu. A przecież w
    > aucie tak samo wiesz po liczniku kilometrów kiedy trzeba będzie
    > zatankować.
    >
    > Wydaje mi się, że klienci kupujący motocykle przyzwyczaili się do braku tego
    > gadżetu a produceni nie chcą sobie powiększać kosztów i go nie montują.

> [...]

    Ok Piotrze tylko co innego motek typu DT 125 do latania po lasach i
    polach wkoło komina ,a co innego duży "liter" do turystyki.W moim R
    1100 GS jest i kontrolka rezerwy,i wskaźnik poziomu paliwa,i wskaźnik
    temperatury oleju o prędkościomierzu,obrotomierzu i wskaźniku
    zapiętego biegu nie wspominając.A jest to sprzęt 15 letni.
    Pozdroo

  • 22. Data: 2012-09-11 14:10:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-11 13:49, siinski pisze:

> [...]
    > temperatury oleju o prędkościomierzu,obrotomierzu i wskaźniku
    > zapiętego biegu nie wspominając.A jest to sprzęt 15 letni.

    Wniosek jest prosty, omijac szerokim lukiem motocykle bez wskaznika
    paliwa jesli mamy zamiar pojechac gdzies dalej niz po bulki do zabki (a
    moze to biedronka jest blisko?).
    Szkoda ze tego nie wiedzialem wczesniej, Kefir nie musialby mi paliwa
    wozic za Wroclaw ;)

    pozdr
    newrom
    --