  • 1. Data: 2010-03-22 12:44:35
    Temat: 5DmkII firmware update
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    W tym miejscu:
    http://web.canon.jp/imaging/eosd/firm-e/eos5dmk2/fir
    mware.html

    pojawil sie nowy update no 2.0.4 do 5DmkII, w ktorym usunieto problemy z
    regujacja poziomu nagrywania dzwieku. No i bym sobie go wgral chetnie dla
    "mania" innych ilosci kl/sek. Prosbe mam jednak o podpowiedz:

    - zakladam, ze firmware ze strony japonskiej nie ma naszej wersji jezykowej.
    Malo mi to przeszkadza ale: czy werja EN moze miec jakiekolwiek problemy w
    korpusie z dystrybucji z wercja PL. Jestem przekonany, ze nie (bo niby
    dlaczego) ale kto pyta .....
    - czy moze da sie znalezc wersje z PL a ja mam dysgooglie i nie znalazlem

    A tak z ciekawosci kto juz testowal?

    Bardzo pozdrawiam,

    Ptas

  • 2. Data: 2010-03-22 19:30:43
    Temat: Re: 5DmkII firmware update
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Malo mi to przeszkadza ale: czy werja EN moze miec jakiekolwiek
    > problemy w korpusie z dystrybucji z wercja PL. Jestem przekonany, ze
    > nie (bo niby dlaczego) ale kto pyta .....

    Witaj!

    Nie ma problemów.

    > - czy moze da sie znalezc wersje z PL a ja mam dysgooglie i nie
    > znalazlem ...

    Nie ma takowej.
    Nie masz dysgooglii...

    > A tak z ciekawosci kto juz testowal?

    Działa i działała poprzednia wersja
    (poza rzeczonym dźwiękiem na niestandardowych ustawieniach)
    Tylko, że jest to efekt syndromu "kretyna" tj. mając
    ogrom ustawień różnych parametrów w końcu można zawsze
    znależć takie ustawienie, którego nikt przy zdrowych
    zmysłach nie wymyślił w fabryce i nie przetestował...

    Trzeba pamietac, ze taki aparat to mechanizm z jednej strony,
    ale z drugiej jest to zwykly program komputerowy.
    Ma juz tyle linii kodu, ze zawsze sie cos nie doprogramuje.
    Tak jest z wingrozą i firefoxem i wieloma innymi...
    Im wiecej linii kodu tym wiecej bedzie wychodzic problemow...
    Wazne by szybko powiadamiali i reagowali
    a nie udawali, ze nic sie nie stalo...

    Instaluj smialo.

    Pzdr
    KKobus

  • 3. Data: 2010-03-22 22:10:55
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofK"
    <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl

    > Witaj!
    >
    > Nie ma problemów.

    Podziekowania! Tak sadzilem ale dobrze sie upewnic. Doczytalem tez troche na
    forum Canon'a i zaraz bede wgrywal.

    Pozdrawiam!

    Ptas