-
41. Data: 2012-10-20 15:27:40
Temat: Re: 4e romet
Od: tÎż
J.F. wrote:
> Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
> 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
Ja w moim Polonezie Trucku Royu bez problemu kontroluję elektronicznie
2000A w każdej z trzech faz!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
42. Data: 2012-10-20 17:23:28
Temat: Re: 4e romet
Od: k...@v...pl
W dniu sobota, 20 października 2012 15:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:30:01 +0200, BartekK napisaďż˝(a):
>
> > W dniu 2012-10-19 20:56, J.F. pisze:
>
> >> Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:51:24 +0200, Pawel O'Pajak napisaďż˝(a):
>
> >>> No wlasnie sie zastanawiam, czemu stosuje sie AC? W koncu stalym
>
> >>> znacznie prosciej sterowac.
>
> >>> Ten w 4E jest bezszczotkowy.
>
> >>
>
> >> No to juz wiesz czemu sie stosuje AC.
>
> >> A sterowanie ... przy 5kW nawet i DC nie jest takie proste.
>
>
>
> > Powiedz to komu� z kolei od elektrowoz�w :>
>
>
>
> Wystarczy spojrzec na schemat elektrowozu, na cene, a potem spytac czemu to
>
> takie drogie :-)
>
> Bo mimo pozornej prostoty starych konstrukcji - to mechaniczne przelaczanie
>
> 3kV DC nie jest proste.
>
>
>
> Bo nowe konstrukcje ... kolej tez juz przeszla AC.
>
>
>
> Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
>
> 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
>
>
>
> J.
Elektrowozy drogie bo duże i ciężkie a nie dlatego że jakieś cuda są potrzebne do
załączania i sterowania silnika. Jak duży prąd to większy włącznik. Jak by sterowanie
w elektrowozie było skomplikowane to by nie było na Ziemi żadnego elektrowozu.
-
43. Data: 2012-10-20 23:31:37
Temat: Re: 4e romet
Od: LEPEK <g...@w...pl>
W dniu 2012-10-19 17:37, Pawel O'Pajak pisze:> Sa tylko
> siedzenia z przodu, ale tylne drzwi sa. To ze wzgledu na trudnosci z
> homologacja.
Suuuper :)
> Nie robili crash testow, ale drzwi cieniutkie, z przodu 5
> akumulatorow na solidnych rurach, a za nimi kabina, nie wrozy to dobrze.
Suuuper :)
> Przyciskany do muru dyrektor nie chcial powiedziec ile z tego jest
> polskie, a ile sklada Chinczyk.
Znając romet, to jest gorzej, niż w LPP: chińska myśl techniczna w
kompletacji wg. polskiego zamawiającego. Tylko i aż tyle. Za dwa lata
wszyscy przedstawią ten sam prototyp w kolejce po dotacje.
Pozdr,--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE sedan '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan '01
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE sedan '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan '01
-
44. Data: 2012-10-21 18:54:11
Temat: Re: 4e romet
Od: PiteR <e...@f...pl>
na ** p.m.s ** Ariusz pisze tak:
> Ani to ekologiczne, ani to samochód, ani to ekonomiczne...
>
> Po co robić coś takiego.
ktoś kiedyś musi zacząć :)
reaktory kieszonkowe nie są jeszcze dostępne.
Wygra ten kto kupi pierwszy i ma możliwość kradzieży prądu w pracy.
Przydała by się też funkcja ograniczania prądu ładowania dla starych
instalacji ;)
--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98
-
45. Data: 2012-10-22 13:10:21
Temat: Re: 4e romet
Od: Filip <b...@m...pl>
W dniu 2012-10-19 18:03, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Kiedyś się przymierzałem dla żony - z powodów ekonomicznych - ale z
> małym dieselkiem. Cena odstrasza :(
>
To idź do pracy biedaku. Będzie Cię stać na "małego dizelka dla żony" hehe
-
46. Data: 2012-10-22 13:32:37
Temat: Re: 4e romet
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Filip,
Monday, October 22, 2012, 1:10:21 PM, you wrote:
>> Kiedyś się przymierzałem dla żony - z powodów ekonomicznych - ale z
>> małym dieselkiem. Cena odstrasza :(
> To idź do pracy biedaku. Będzie Cię stać na "małego dizelka dla żony" hehe
*PLONK!* biedaku. Hehe
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)