-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!x14no2428789qar.0!news-out.g
oogle.com!r17ni43198318qap.0!nntp.google.com!x14no2428782qar.0!postnews.google.
com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 20 Oct 2012 08:23:28 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <d...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.16.199;
posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
NNTP-Posting-Host: 46.112.16.199
References: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
<k5rs3d$umt$1@usenet.news.interia.pl>
<50817fb9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<k5s7fe$ho1$1@usenet.news.interia.pl>
<1rf13qo509q49$.i3y8m0ldpj67$.dlg@40tude.net>
<k5tupl$m8o$1@mx1.internetia.pl>
<d...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: 4e romet
From: k...@v...pl
Injection-Date: Sat, 20 Oct 2012 15:23:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 55
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469308
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 20 października 2012 15:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:30:01 +0200, BartekK napisaďż˝(a):
>
> > W dniu 2012-10-19 20:56, J.F. pisze:
>
> >> Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:51:24 +0200, Pawel O'Pajak napisaďż˝(a):
>
> >>> No wlasnie sie zastanawiam, czemu stosuje sie AC? W koncu stalym
>
> >>> znacznie prosciej sterowac.
>
> >>> Ten w 4E jest bezszczotkowy.
>
> >>
>
> >> No to juz wiesz czemu sie stosuje AC.
>
> >> A sterowanie ... przy 5kW nawet i DC nie jest takie proste.
>
>
>
> > Powiedz to komu� z kolei od elektrowoz�w :>
>
>
>
> Wystarczy spojrzec na schemat elektrowozu, na cene, a potem spytac czemu to
>
> takie drogie :-)
>
> Bo mimo pozornej prostoty starych konstrukcji - to mechaniczne przelaczanie
>
> 3kV DC nie jest proste.
>
>
>
> Bo nowe konstrukcje ... kolej tez juz przeszla AC.
>
>
>
> Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
>
> 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
>
>
>
> J.
Elektrowozy drogie bo duże i ciężkie a nie dlatego że jakieś cuda są potrzebne do
załączania i sterowania silnika. Jak duży prąd to większy włącznik. Jak by sterowanie
w elektrowozie było skomplikowane to by nie było na Ziemi żadnego elektrowozu.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.12 23:31 LEPEK
- 21.10.12 18:54 PiteR
- 22.10.12 13:10 Filip
- 22.10.12 13:32 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi