eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4e rometRe: 4e romet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!x14no2428789qar.0!news-out.g
    oogle.com!r17ni43198318qap.0!nntp.google.com!x14no2428782qar.0!postnews.google.
    com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 20 Oct 2012 08:23:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <d...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.16.199;
    posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
    NNTP-Posting-Host: 46.112.16.199
    References: <k5ramc$1hd$1@usenet.news.interia.pl>
    <k5rs3d$umt$1@usenet.news.interia.pl>
    <50817fb9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5s7fe$ho1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1rf13qo509q49$.i3y8m0ldpj67$.dlg@40tude.net>
    <k5tupl$m8o$1@mx1.internetia.pl>
    <d...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: 4e romet
    From: k...@v...pl
    Injection-Date: Sat, 20 Oct 2012 15:23:28 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 55
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469308
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 20 października 2012 15:18:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:30:01 +0200, BartekK napisaďż˝(a):
    >
    > > W dniu 2012-10-19 20:56, J.F. pisze:
    >
    > >> Dnia Fri, 19 Oct 2012 20:51:24 +0200, Pawel O'Pajak napisaďż˝(a):
    >
    > >>> No wlasnie sie zastanawiam, czemu stosuje sie AC? W koncu stalym
    >
    > >>> znacznie prosciej sterowac.
    >
    > >>> Ten w 4E jest bezszczotkowy.
    >
    > >>
    >
    > >> No to juz wiesz czemu sie stosuje AC.
    >
    > >> A sterowanie ... przy 5kW nawet i DC nie jest takie proste.
    >
    >
    >
    > > Powiedz to komu� z kolei od elektrowoz�w :>
    >
    >
    >
    > Wystarczy spojrzec na schemat elektrowozu, na cene, a potem spytac czemu to
    >
    > takie drogie :-)
    >
    > Bo mimo pozornej prostoty starych konstrukcji - to mechaniczne przelaczanie
    >
    > 3kV DC nie jest proste.
    >
    >
    >
    > Bo nowe konstrukcje ... kolej tez juz przeszla AC.
    >
    >
    >
    > Bezszczotkowe silniki lepsze, a i elektronicznie latwiej kontrolowac
    >
    > 600A w kazdej z trzech faz, niz 2000 w jednej.
    >
    >
    >
    > J.

    Elektrowozy drogie bo duże i ciężkie a nie dlatego że jakieś cuda są potrzebne do
    załączania i sterowania silnika. Jak duży prąd to większy włącznik. Jak by sterowanie
    w elektrowozie było skomplikowane to by nie było na Ziemi żadnego elektrowozu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: