  • 11. Data: 2002-10-24 09:27:49
    Temat: Re: 4 x DSL
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Krzysztof Kubicki napisal(a) [23 Oct 2002]:

    > Chyba nie. ADSL przewiduje 6Mbit downstream i 576kbit upstream.

    ADSL przewiduje tylko, ze transmisja jest asymetryczna :)

    Standardy ITU definiuja maksymalne predkosci down/up:
    G.992.1 Annex A 8024 / 864 kbit/s.
    ANSI T1.314 8032 / 864 kbit/s
    G.992.1 Annex B 7616 / 864 kbit/s.
    G.992.2 1536 / 512 kbit/s.
    (wszystko dla modulacji DMT, dla CAP jest ok. 7168 / 1088 kbit/s)

    Oczywiscie tyle w warstwie fizycznej z 8 Mbit/s na ruch IP pozostaje ok.
    3-7 Mbit/s w downstreamie i ok. 325-700 kbit/s (z 864) w upstreamie.

    --
    (moskit-at-irc.pl)