  • 31. Data: 2023-03-06 17:24:16
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 09:26, T. pisze:

    > To, kto czym jeździ, mnie mało interesuje. Natomiast czy będzie kto miał
    > bronić granic to intersuje (lub powinno) wszystkich. Słabe porównanie...

    To jest bardzo dobre porównanie. W obu przypadkach za zakazami (i
    nakazami) są ci, których to nie dotyczy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2023-03-06 17:27:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 12:41, Liwiusz pisze:

    > To tak jak o zakazie kradzieży, gdzie wszyscy ci, co nie chcą kraść, są
    > za zakazem, łącznie z KK i staruchami.

    Z kierunku twojego rozumowania wnoszę, że jak ktoś jest przeciw zakazowi
    aborcji to jest złodziejem;) No i oczywiście alkoholikiem;)

    Well - it's escalated quickly;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2023-03-06 17:30:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 13:08, K pisze:

    > Mysle, ze Polacy sa bardziej przeciwni wciskania im elektrykow na sile.
    > Szczegolnie, ze te na dzien dzisiejszy dla wielu sa zbyt ograniczone
    > jesli chodzi o zasieg, czas ladowania, a przedewszystkim o mozliwosc
    > taniego czy samodzielnego ladowania w przypadku tych ktorzy mieszkaja na
    > w blokach albo zwyczajnie nie stac ich na instalacje foto.

    Dokładnie tak - jak elektyki będą lepsze albo porównywalne do spalinek
    to ludzie sami je wybiorą. Na razie mają wady uniemożliwiające normalne
    z nich korzystanie znakomitej większości przymuszanych do nich użytkowników.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2023-03-06 18:12:56
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Mar 2023 17:22:09 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > U mnie akurat się nie zmienił. Co to ma do tego, że podnoszenie że nie
    > mam gdzie naładować samochodu przed blokiem jest niby hejtem?

    Łżesz w żywe oczy :)

    --
    Jacek

  • 35. Data: 2023-03-06 18:15:24
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Mar 2023 17:12:33 +0100, użytkownik cef napisał:

    > Natura dawała już historycznie większe i mniejsze odchylenia, emisje i
    > pływy, więc w perspektywie 10 lat, to obserwacja,
    > którą proponujesz komuś zrealizować ma wartość zerową.

    Mam nadzieję że mieszkasz w Warszawie. Już za 10 lat Wisła będzie rzeką
    okresową. Radziłbym kupić parę beczek, ale przecież deszcz latem nie
    będzie padał.
    Zresztą, po co ja rozmawiam z denialistą. Stracony czas.

    --
    Jacek

  • 36. Data: 2023-03-06 19:53:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.03.2023 o 14:07, T. pisze:

    > Nie, ale po faszystowsku zmusiłbym do obowiązkowej służby wojskowej.

    A to miałoby nas uchronić przed czym?

  • 37. Data: 2023-03-06 19:59:09
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.03.2023 o 17:30, Shrek pisze:

> [...]
    > to ludzie sami je wybiorą. Na razie mają wady uniemożliwiające normalne
    > z nich korzystanie znakomitej większości przymuszanych do nich

    Są lepsze, nie smrodzą.

  • 38. Data: 2023-03-06 20:28:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 18:15, Jacek pisze:

> [...]
    > będzie padał.
    > Zresztą, po co ja rozmawiam z denialistą. Stracony czas.

    I jak zakażemy w 2035 roku spalinek to za 10 lat nie wyschnie?

    Skąd pomysł, że węglowozy w polsce produkują mniej CO2 i w skali
    globalnej ma to jakiekolwiek znaczenie?

    Odpowiedź jest dość prosta - co prawda co2 produkują podobnie, ale
    chodzi o to żeby plebs nie miał samochodów. Tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-03-06 20:29:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 18:12, Jacek pisze:

    > Łżesz w żywe oczy :)

    W czym konkretnie? Że stawek szczęśliwicki dalej jest jak był czy że nie
    mam gniazdka pod blokiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2023-03-06 20:48:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 18:15, Jacek pisze:

    > Mam nadzieję że mieszkasz w Warszawie. Już za 10 lat Wisła będzie rzeką
    > okresową. Radziłbym kupić parę beczek, ale przecież deszcz latem nie
    > będzie padał.

    Mieszkam nad Odrą.
    Nie widać, żeby miała zanikać.

    > Zresztą, po co ja rozmawiam z denialistą. Stracony czas.

    Pewnie. Nie ma żadnych faktów w perspektywie 10 lat
    jeśli chodzi o zmiany klimatu.