  • 11. Data: 2010-02-22 08:30:56
    Temat: Re: 2G/3G - zużycie baterii
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:5pbvfmggytv6$....@l...institute.com.
    ..

    > Głupoty pleciesz. Telefon w zasięgu 3G bez przerwy. Miejsce - mieszkanie.
    > Praca:
    > 2G - bateria wystarcza na 2-3 dni
    > 3G - po niecałym dniu już na wyczerpaniu (rano następnego dnia bateria
    > zdechła).

    Zapamietaj Godel zawsze ma racje... a ty jestes trol ...
    A tak powaznie zaraz napisze ze u niego na zmywaku jest inaczej

  • 12. Data: 2010-02-22 08:33:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 09:23:53 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    > 2G - bateria wystarcza na 2-3 dni
    > 3G - po niecałym dniu już na wyczerpaniu (rano następnego dnia bateria zdechła).

    a jaka sieć?

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-02-22 09:41:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup

    > a jaka sieć?

    Jaka jest to różnica, skoro nadajnik 2g i 3g jest niedaleko?

  • 14. Data: 2010-02-22 12:28:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 10:41:20 +0100, qwerty napisał(a):

    >>> 2G - bateria wystarcza na 2-3 dni
    >>> 3G - po niecałym dniu już na wyczerpaniu (rano następnego dnia bateria

    > Jaka jest to różnica, skoro nadajnik 2g i 3g jest niedaleko?

    dosyć istotna. Odpowiesz?

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-02-22 12:54:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..
    > dosyć istotna. Odpowiesz?

    play

  • 16. Data: 2010-02-22 12:56:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 13:54:58 +0100, qwerty napisał(a):

    > play

    Świetnie. To jeszcze mam tylko prośbę o jedną odpowiedź, dobrze?

    "Niestety, to nie są polskie sieci."

    Którego słowa w tym zdaniu nie rozumiesz?

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 17. Data: 2010-02-22 13:06:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 12:56:21 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Świetnie. To jeszcze mam tylko prośbę o jedną odpowiedź, dobrze?
    >
    > "Niestety, to nie są polskie sieci."
    >
    > Którego słowa w tym zdaniu nie rozumiesz?

    Play to niepolskie słowo ;-)
    MSPANC

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2010-02-22 13:08:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 13:06:19 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Play to niepolskie słowo ;-)
    > MSPANC

    W zasadzie Orange i Plus również..

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 19. Data: 2010-02-22 13:57:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Świetnie. To jeszcze mam tylko prośbę o jedną odpowiedź, dobrze?
    >
    > "Niestety, to nie są polskie sieci."
    >
    > Którego słowa w tym zdaniu nie rozumiesz?

    Play nie jest polską siecią. Działającą w Polsce tak, ale nie polska.

  • 20. Data: 2010-02-22 14:02:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 14:57:30 +0100, qwerty napisał(a):

    > Play nie jest polską siecią. Działającą w Polsce tak, ale nie polska.

    a co jest w niej niepolskiego?
    i która jest polska?

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski