    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 2 komorki w DE
    Date: Tue, 29 May 2012 13:28:29 +0200

    W dniu 29-05-2012 12:12, Waldek Godel pisze:

    > Prawie dobrze, tyle, że nie są nielimitowane, ale jakaś pula minut
    > miesięcznie, i nie do t-mobile, ale grup numerów, które mogą być w dowolnej
    > sieci, byle tylko zaczynały się od określonej sekwencji cyfr.
    > W wielu krajach są to równiez operatorzy wirtualni, którzy pracują w sieci
    > t-mobile (akurat nie wiem jak w Niemczech)
    > Ale np nie dotyczy to numerów które były przeniesione do t-mobile z innej
    > sieci. Za to jak numer t-mobile (lub inny na liście) przeniesie się do
    > innej sieci - wciąż działa.
    >
    > Lista numerów jest na stronach timobajla

    umowa z grudnia, mowi o nielimitowanych. umowa z lutego mowi o ilus tam
    tysiacach minut. tak czy inaczej na umowie grudniowej zauwazylem, ze nie
    kasuje mnie za polaczenia do orange.uk. dzwonie do t-mobile i pytam, czy
    to nie blad. pani stwierdza, ze widocznie ten numer jest w t-mobile.
    dzwonie do wlasciciela numeru i okazuje sie, ze: numer obecnie
    przeniesiony jest do o2.uk i nigdy wczesniej nie byl w t-mobile.

    wyglada na to ze t-mobile ma problem z okresleniem ktore numery naleza
    do kogo za granica.