  • 21. Data: 2019-11-28 19:59:06
    Temat: Re: 18 wypadk򵟷 Krakowie z udzia³em pieszych....
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w
    <news:bvp4ug916ucv.17s54gla2229d.dlg@40tude.net>:

    > Ty outlookowa gimbazo, zrób cos z kodowaniem bo cię nie idzie czytać.

    Ty Maciejewski nie umisz 40tude skonfigurować, do czytania?
    A może nie potrafisz pomóc potrzebowskiemu bez wyzwisk?

    Owszem, typ nie podał kodowania i dostał u mnie -1000, ale to ty zepsułes
    cytat, bo u mnie wygląda tak:
    <cite>
    .... na torach czyli z winy pieszego bo debile pakujš się pod tramwaje i to
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    </cite>

    i da się zrozumieć, w przeciwieństwie do twoich bazgroł ;P

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2019-11-28 19:59:07
    Temat: Re: 18 wypadków. Zenek beknie/zapieje.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jeszcze ktoś to musi egzekwować. Jestem chwilowo bezkarny bo policja
    > będzie łapała kierowców. Do tego bardzo trudno będzie to udowodnić

    Jest bardzo prawdopodobne, że nagrasz się na jakimś monitoringu,
    lub na kamerze samochodowej i wtedy bekniesz/zapiejesz.

  • 23. Data: 2019-11-28 20:06:43
    Temat: Re: 18 wypadków. Zenek grozi.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    FreyKol w

    No i sie A.Filip ujawnił w całej okazałości.

    CROSS: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody,pl.pregierz,pl.biznes
    .banki,pl.soc.prawo.podatki
    FUT: pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2019-11-28 20:14:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przepis na który się powolujesz w stosunku do pieszych na chodniku jest martwy jak
    Kopernik.

  • 25. Data: 2019-11-28 20:18:38
    Temat: Re: 18 wypadków. żeby kierowca chronił pieszego.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 18:15, s...@g...com pisze:

    > Mysle ze w tej dyskusji w wielu watkach na grupie znikl jeden bardzo wazny aspekt.
    > Mianowicie, gdy pieszy nie ma pierwszenstwa na przejsciu to wymusza to na nim bycie
    ostroznym i uwaznym.

    Raczej jak kierowca ma "niby pierwszeństwo" to nie wymusza na nim bycia
    ostrożnym i uważnym. Pieszego limituje raczej instynkt samozachowawczy i
    jego przepisem nie zmienisz, bo to instynkt. Próby tłumaczenia, że jasne
    zdefiniowanie pierwszeństwa jest szkodliwe są absurdalne. W ten sposób
    kwestionujesz podstawy ruchu drogowego, jak zasada prawej ręki, znaki,
    światła - wszystko to służy temu, żeby jasno określić pierwszeństwo i
    twoim zdaniem byłoby szkodliwe, bo zdejmuje ze strony "z pierwszeństwem"
    obowiązek uwagi.

    Co do tematu - sprawa jest jasna - tam gdzie są jasno zdefiniowane
    zasady statystyki są lepsze może nie o rząd wielkości ale 2 lub 3
    krotnie. Można sobie to tłumaczyć jak chcesz - że niemcy nie mają
    przejść, austyjacy mają, ale są bardziej niemieccy od niemców, czesi są
    niby podobni ale inni itd, albo po prostu uznać że działa i tyle.
    Proponuję, żeby kierowcy zamiast chcieć dobra pieszych zajęli się swoim
    dobrem i przyznali po prostu że chodzi o ich wygodę a nie żadne
    bezpieczeństwo pieszych - będzie przynajmniej uczciwie;)

    > Przepisy za ktorymi opowiadaja sie Shreki i im podobne moga spowodowac ze w
    sytuacji gdzie kierunki ruchu pieszych i samochodow sie przecinaja i moze dojsc do
    kolizji moga (i moim zdaniem tak bedzie) spowodowac ze piesi przestana uwazac.

    Można wymyślić wszystko ale fakty mówią co innego.

    > Juz dzis nic nie stoi na przeszkodzie aby obwiescic wszystkim pieszym:
    > Stancie na jezdni obiema nogami. To daje wam pierwszenstwo. Ale przechodzcie tylko
    jak samochody sie zatrzymaja.

    To czym to się różni w praktyce?

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-11-28 20:36:43
    Temat: Re: 18 wypadków. Zenek beknie.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Jeszcze ktoś to musi egzekwować. Jestem chwilowo bezkarny bo policja
    > będzie łapała kierowców.

    Policja, obserwując przejście, obserwuje kierowców
    i pieszych równocześnie. Więc twój strajk przed przejściem
    też zauważą.

  • 27. Data: 2019-11-28 20:55:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Już się boję. Nie są w stanie wyegzekwować połowy mandatow z fotoradarów ustawionych
    30+.

  • 28. Data: 2019-11-28 21:39:59
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Już się boję. Nie są w stanie wyegzekwować połowy mandatow z fotoradarów

    Dostaniesz propozycję, na miejscu, tu i teraz :
    mandat, albo Sąd.

  • 29. Data: 2019-11-29 00:05:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tu i teraz to wiesz gdzie możesz próbować mnie pocałować, przez papierek oczywiście.

  • 30. Data: 2019-11-29 08:54:57
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 15:52:24 +0100, FreyKol napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" <d...@q...com> napisał w wiadomości

    > Taki to już jest na przejściu.

    Nie. Dopiero, wówczas gdy postawi drugą.

    > Zblizał się
    u coś nowego...
    Stojący się zbliżał. A może stał, gdy kierowca dojeżdżał?
    Kierowca miał zatem wyjechać wcześniej by zobaczyć jak się zbliżał?

    Mylisz "drogę" z "czasem".

    Powodzenia.