  • 41. Data: 2014-08-23 20:34:38
    Temat: Re: 1600 W nie wi?cej!
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-23 14:25, michal pisze:
    ustaw z łaski swojej w końcu kodowanie

  • 42. Data: 2014-08-23 20:40:27
    Temat: Re: 1600 W nie więcej!
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Aug 2014 13:15:21 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Nie wiesz jak się wyrzuca śmieci i kurz z odkurzacza beztorbowego?
    > Otwiera się klapkę nad koszem i śmieci spadają do kosza.

    I się syfi dokoła.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2014-08-23 20:57:01
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 20:14:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Zachariasz Doro�y�ski" <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > Jasne... a zapachy przy odkurzaniu masz jakie?
    Zapach odczucie względne, mnie i nikomu u mnie nie przeszkadza bo raczej żadnego
    zapachu nie ma. Pierdolniętemu estecie wszystko może przeszkadzać. Jesteś
    pierdolniętym estetą?

  • 44. Data: 2014-08-23 21:46:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Zapach odczucie względne, mnie i nikomu u mnie
    > nie przeszkadza bo raczej żadnego zapachu nie ma.
    > Pierdolniętemu estecie wszystko może przeszkadzać.
    > Jesteś pierdolniętym estetą?

    Kiedy Wy wszyscy wymrzecie bezpotomnie?

  • 45. Data: 2014-08-23 21:46:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > I się syfi dokoła.

    Nic się nie syfi.

  • 46. Data: 2014-08-23 22:11:14
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 21:46:33 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Zachariasz Doro�y�ski" <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

    > Kiedy Wy wszyscy wymrzecie bezpotomnie?

    W swojej kolejności wymrzemy, najpierw wymrzecie wy głupsi.

  • 47. Data: 2014-08-23 22:58:37
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Jeśli chodzi o 'modę' to ostatnio moda jest na takie małe,
    > ładowalne, na akumulatory: lżejsze, poręczniejsze.
    > https://www.youtube.com/watch?v=vn9G1PnVGTE

    Mam DC45 w równie zajebistym fioletowym kolorze :)
    To jest taka miotła na baterie, którą można też dość
    sprawnie zbierać kurze z mebli. Do dywanu za słaby,
    jak również do gruntownego sprzątania, wyciągania
    "kotów" z trudno dostępnych miejsc. Piasku tym
    wciągać nie wolno.

    Ten na filmiku wygląda na trochę bardziej podrasowany,
    ale cudow bym nie oczekiwał. Sam do porządnego
    sprzątania używam Zelemer Clarris, który ma 1800W,
    rurę oraz worki :)

  • 48. Data: 2014-08-24 00:02:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > jak również do gruntownego sprzątania, wyciągania
    > "kotów" z trudno dostępnych miejsc. Piasku tym

    Nie wolno? Czemu?

    > Ten na filmiku wygląda na trochę bardziej podrasowany,
    > ale cudow bym nie oczekiwał. Sam do porządnego
    > sprzątania używam Zelemer Clarris, który ma 1800W,
    > rurę oraz worki :)

    A ile ma Airwattów? http://en.wikipedia.org/wiki/Airwatt

    Do porządnego sprzątania możesz używać DC29 na tej
    liście (ja mam chyba starszy model DC25 - wygląda podobnie):
    http://www.dysoncanada.ca/en-ca/vacuumcleaners/brows
    etherange.aspx?Back=true

  • 49. Data: 2014-08-24 01:03:46
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ojezu... Zerknij pod lupa/mikroskopem czy moze jakas wysoce
    > rozwinieta cywilizacja robakow i owadow sie w tym Twoim
    > worku w odkurzaczu nie wyewoluowała przez te lata cale :-)
    W związku z moimi poprzednimi wypowiedziami w tym wątku, wiesz już zapewne,
    że alergikiem nie jestem.
    Kilka milionów roztoczy służy od czasu do czasu za rezerwuar odpornościowy.
    Od najmłodszych lat nie byłem chowany pod kloszem i tak mi zostało. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 50. Data: 2014-08-24 01:26:26
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-08-23 19:10, Pszemol pisze:
    > "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message

    > Mowimy o kupowaniu nowego - mialem powiedziec kupujesz nie uzywasz :-)

    > Mnie by pokręciło gdybym wciąż musiał torby zmieniac i kupowac nowe.
    > A poza tym odkurzacz za chwile tracil moc jak sie mu torba zapychala...
    > Dlatego odkurzacz z torba musi miec te waty i ampery w silniku.
    > Nie sprytem tylko siłą pracuje.

    > Zajrzałes do danych ile sie ich sprzedaje?
    > To, ze na półce wciaz sa i czekaja na frajera to jedno...

    Znajomy miał Electrolux bezworkowy. Powiedział - nigdy więcej. Bardzo
    szybko zapychał się filtr i ciągną gorzej niż workowy.

    --
    Michał