  • 11. Data: 2013-02-03 20:53:03
    Temat: Re: 150 000 km skodą roomster ;)
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał
    w wiadomości news:kem5s9$k52$1@dont-email.me...
    > Najlepsze to to że wielu kupuje 10-latka z przebiegiem 120.000km i wierzy
    > że to prawda, pewny egzemplarz itd... a ja jakoś na taki nie mogę trafić
    > (nie piszę tu o autach typu matiz, bo małe auta pewnie też robią

    To szukaj bezpośrednio od prywatnego użytkownika. Mnie to zajęło kilka lat
    :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 12. Data: 2013-02-03 21:46:42
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-03 20:53, wowa pisze:

    > To szukaj bezpośrednio od prywatnego użytkownika. Mnie to zajęło kilka
    > lat :)
    > Wojtek

    to chyba szybciej będzie kupić nowe i wyhodować sobie takiego 10-latka ;)

    Lukasz

  • 13. Data: 2013-02-03 21:58:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-03 19:00, Kapibara pisze:

    > Kiedyś zrobiłem zestawienie na podstawie ofert z Allegro. Jako wzorzec
    > wziąłem jakże ukochanego w Polsce Passata. :-) Z każdego rocznika wyliczony
    > średni przebieg z 30 ofert.
    > http://img89.imageshack.us/img89/9049/przebiegt.png

    Nic więcej nie powiem jak *genialny wykres* :)
    I kupuje taki 4 latka, przejedzie w 11 lat 34 tysiące
    kilometrów, co daje 3 090 kilometra na rok, co daje na miesiąc
    257 kilometrów, a dziennie 8 kilometrów.

    8 kilometrów - czyli do pracy ma nie więcej jak 3,5 kilometra,
    bo trzeba potem jeszcze sklep obskoczyć.

    To ja się pytam, skoro statystycznie auto jeżdżone jest do
    pracy, z czego połowa dystansu to wyjeżdżanie z osiedla ;) ,
    skąd w opisach bierą się te auta jeżdżone przez dziadka tylko w
    trasie :), skoro to nie przez dziadka a pracującego do pracy
    cały czas niedogrzane jeździło :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2013-02-03 22:04:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > A co do skody:
    > Zrobione 150 000 km. Z awarii:
    >
    > 4. i to by było w sumie tyle ... Żegnam się czule z roomsterem,

    Co ile km rozrząd się wymienia w tym silniku?

  • 15. Data: 2013-02-03 22:16:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-03 22:04, nom pisze:

    > Co ile km rozrząd się wymienia w tym silniku?

    Nie wiem. U mnie nie był robiony na wyraźne żądanie właściciela
    pojazdu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2013-02-03 22:39:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 21:58:03 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > 257 kilometrów, a dziennie 8 kilometrów.
    > 8 kilometrów - czyli do pracy ma nie więcej jak 3,5 kilometra,

    Ja mam 3.

    > bo trzeba potem jeszcze sklep obskoczyć.

    I sklep po drodze :-P

    Zapominacie w zachwytach nad jednym - ze np Niemiec sprzedaje auto jak
    przejedzie 150kkm. Bo wtedy ma jeszcze dobra cene.
    Wiec jeden sprzedaje po 3 latach, inny po 5, a jeszcze inny po 11.

    P.S. Znalem przypadek auta w niemczech co robilo 4tys rocznie.
    I poszlo na zlom po 10 latach ... bo tam placili az 2500 euro :-)

    A jak dziadek juz nie pracuje ?

    J.

  • 17. Data: 2013-02-03 22:41:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-02-03 22:39, J.F. pisze:

    > A jak dziadek juz nie pracuje ?

    Ty piszesz o wyjątkach ... Ja też mam wśród znajomych VW JETTA,
    1 właściciel (od salonu) ... auto ostatnio pod moją noga zrobiło
    90 km, co zwiększyło dystans pokonan y przez ostatnie 3 lata o
    80 % :) Ale to są wyjątki. A my tu mówimy o tysiącach
    egzemplarzy przetaczających się przez allegro.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2013-02-03 23:14:15
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 22:39:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > Zapominacie w zachwytach nad jednym - ze np Niemiec sprzedaje auto jak
    > przejedzie 150kkm. Bo wtedy ma jeszcze dobra cene.
    > Wiec jeden sprzedaje po 3 latach, inny po 5, a jeszcze inny po 11.

    Tak tak, i myślisz, że ktoś kupuje auto wielkości passata z silnikiem
    diesla, żeby robić np 15kkm rocznie?
    Btw. zapomniałem podać, ale ten wykres dotyczy właśnie diesli.

  • 19. Data: 2013-02-03 23:31:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 23:14:15 +0100, Kapibara napisał(a):

    > Tak tak, i myślisz, że ktoś kupuje auto wielkości passata z silnikiem
    > diesla, żeby robić np 15kkm rocznie?
    > Btw. zapomniałem podać, ale ten wykres dotyczy właśnie diesli.

    Auto duze sie kupuje zeby raz w roku z rodzina na urlop pojechac :-P

    Diesel ... w Niemczech inna sprawa - posiadacz co roku placi sporo wyzszy
    podatek drogowy. Oplaca sie tylko tym ktorzy duzo jezdza.
    Ale ... jezdzi takie auto w firmie powiedzmy 3 lata. Nabija niech bedzie
    120kkm. I ktos to kupuje. Ciagle Niemiec, bo dla Polaka za drogie.
    I myslicie ze on w kolejne 7 lat przejezdza 200 kkm i cofa licznik ?
    Czy 15kkm rocznie to tez "duzo".
    Bo z nabyiem takiego 10 latka z przebiegiem powiedzmy 220kkm nie ma
    problemu - tez cofany ?

    J.

  • 20. Data: 2013-02-04 00:32:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > diesla, żeby robić np 15kkm rocznie?
    > Btw. zapomniałem podać, ale ten wykres dotyczy właśnie diesli.

    Czasami wybiera sie samochod ze wzgledu na inne cechy, a silnik taki, jaki
    w danym modelu jest. Poza tym ludzie nadal czesto miewaja po jednym aucie
    na rodzine i to jedno auto musi nie tylko dowiezc codziennie do pracy, ale
    tez 1-2 razy w roku zabrac np. 5 osob na wakacje. Wiec bierze sie duze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio