  • 1. Data: 2009-07-15 09:36:49
    Temat: 15 lipca - światowy dzień bez telefonu komórkowego
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /dzis-wylacz-telefon-komorkowy,1338954

    Ogarnia ktoś tę ideę?

    --
    wo_Ohoo!

  • 2. Data: 2009-07-15 10:46:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    woohoo wrote:
    > http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /dzis-wylacz-telefon-komorkowy,1338954

    > Ogarnia ktoś tę ideę?

    Mniej więcej.

    Chodzi o naciśniecie takiego małego przycisku w telefonie, używanego
    zazwyczaj do jego wyłączania.

    Jak minie północ, to można włączyć ponownie.

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-07-15 10:48:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > zazwyczaj do jego wyłączania.
    >
    > Jak minie północ, to można włączyć ponownie.

    Jeszcze zapomniałem dodać, że w międzyczasie można się zająć
    mine...ralną. Kto bywa na pręgierzu to wie o co chodzi ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-07-15 19:24:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 11:36:49 +0200, woohoo wrote:
    >http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/new
    s/dzis-wylacz-telefon-komorkowy,1338954

    >Ogarnia ktoś tę ideę?

    Jakby informacje rozeslali wczesniej SMS to moze by mieli wiekszy
    posluch :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-07-15 19:47:04
    Temat: Re: 15 lipca - ?wiatowy dzień bez telefonu komórkowego
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    J.F.:
    > Jakby informacje rozeslali wczesniej SMS to moze by mieli wiekszy
    > posluch :-)

    No, mniejsza o skuteczność - mi chodziło raczej o sens tego pomysłu.
    Dzień bez samochodu - ok. Dzień życzliwości - ok.
    Ale dzień bez telefonu? Co one komuś szkodzą?

    --
    wo_Ohoo!

  • 6. Data: 2009-07-15 21:56:43
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    woohoo pisze:

    > Dzień bez samochodu - ok. Dzień życzliwości - ok.
    > Ale dzień bez telefonu? Co one komuś szkodzą?

    A bo to jakaś moda na te dni światowe. Mam mieszane uczucia bo z jednej
    strony dobrze. W obecnych czasach można się łatwo "zapędzić" a takie
    inicjatywy pozwalają zatrzymać się i wpływają na chwilę refleksji. Z
    drugiej strony mówienie o uzależnieniu się od komórki to już raczej do
    lamusa sie nadaje. Bo co, mamy lodówki wyłączyć na jeden dzień i sie
    zastanowić jak bardzo jesteśmy uzależnieni od nich, zegarki, rozruszniki
    serc?

    Ogólnie temat akcji na plus, żyć bez komórek ciężko i bardzo dobrze,
    byle nie do przesady :)
    Tak mi się nasunęło, zagaduje wójasa (43lat) co na początku lat 80tych
    jeździł jako konwojent, ja przez kilka lat jako (PH), jak to wtedy było
    bez komórki. On mi mówi. Jak był w terenie to firma dzwoniła do jednego
    lokalu, drugiego itd że jak pokarze się Kuba to niech zadzwoni do nas :)

    Ludzie umawiali się na spotkania towarzyskie z kilkudniowym
    wyprzedzeniem i się spotykali, jak kogoś nie było to kwas. Obecnie, na
    ten sam przykład, do tego czasu spotkania, codziennie kilka kontaktów
    (voice, sms), 3h przed spotkaniem "Czy będziesz na pewno", pół godziny
    "Za ile będziesz", a i o samym czasie "Gdzie jesteś" hihi

    Ale to jeszcze nic. Za kilka lat wszyscy osobiście (i sprzęty w
    lokalach) będziemy pod ciągłym online. Zawsze podłączeni do internetu.
    To będzie...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2009-07-15 23:15:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jul 2009 23:56:43 +0200, Piotr M wrote:
> [...]
    >bez komórki. On mi mówi. Jak był w terenie to firma dzwoniła do jednego
    >lokalu, drugiego itd że jak pokarze się Kuba to niech zadzwoni do nas :)

    Przede wszystkim to nie bardzo bylo po co dzwonic.
    Trase mial wyznaczona to jechal.

    >Ludzie umawiali się na spotkania towarzyskie z kilkudniowym
    >wyprzedzeniem

    To i dzis mamy. zgrac spotkanie w wiekszej grupie to czasem miesiecy
    wymaga.

> [...]
    >(voice, sms), 3h przed spotkaniem "Czy będziesz na pewno", pół godziny
    >"Za ile będziesz", a i o samym czasie "Gdzie jesteś" hihi

    telefon osobisty jest po prostu wygodny.
    Stad sie tak szybko przyjal.

    >Ale to jeszcze nic. Za kilka lat wszyscy osobiście (i sprzęty w
    >lokalach) będziemy pod ciągłym online. Zawsze podłączeni do internetu.
    >To będzie...

    W sumie to to samo co dzisiaj. Dzis tez jestes zawsze on-line,
    fonicznie.

    J.

  • 8. Data: 2009-07-16 03:35:15
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    woohoo pisze:
    > J.F.:
    >
    > No, mniejsza o skuteczność - mi chodziło raczej o sens tego pomysłu.
    > Dzień bez samochodu - ok. Dzień życzliwości - ok.
    > Ale dzień bez telefonu? Co one komuś szkodzą?

    A życzliwość komuś szkodzi???

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-07-16 07:44:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Piotr M pisze:

    > Ale to jeszcze nic. Za kilka lat wszyscy osobiście (i sprzęty w
    > lokalach) będziemy pod ciągłym online. Zawsze podłączeni do internetu.
    > To będzie...

    Phi ... Google Maps masz ? To wlacz se magiczna opcje... bedziesz
    kropeczka na mapie poruszajaca sie .. i wszyscy wiedza gdzie jestes

  • 10. Data: 2009-07-16 08:57:38
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Jingiel:
    > A życzliwość komuś szkodzi???