  • 61. Data: 2020-09-20 21:55:50
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 13:39, RadoslawF pisze:
    > Biorąc pod uwagę ile kłamstw przy okazji podałeś na temat
    > anonimowości pociągnę tę rozmowę jeszcze jakiś czas.

    Biorąc pod uwagę że jesteś kretynem nie mam zamiaru dalej ci wyjaśniać
    zasad, które obowiązują na tej stronie i nie odpowiem na żadne twoje
    wywody w tym wątku

    Podam tylko jeszcze raz linka, dla osób, które chcą sobie zrobić
    ANONIMOWO (lub nieanonimowo) wycenę ubezpieczenia samochodu i
    ewentualnie zawrzeć umowę zyskując zwrot 150 zł

    https://mubi.pl/id-OHKN5

    PS. Promocja ze zwrotem jest ważna do końca roku (ale nie dla kretynów
    pokroju RadoslawF)

    --
    Czarek

  • 62. Data: 2020-09-21 07:38:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-09-2020 o 21:44, Czarek pisze:

    > Kretynie,
    > Kretyn do sześcianu

    I tak w kilku postach jeden po drugim.
    Potrafisz napisać coś bez epitetów?
    Jak nie - to może nic nie pisz?
    PLONK WARNING !!!!

  • 63. Data: 2020-09-21 10:04:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-20 o 21:42, Czarek pisze:

    > Kretyn z ciebie.
    > Nigdzie tak nie napisałem

    Bo proszę, kretyn, idiota i kłamczuszek.

    > Ponownie pokazujesz jakim jesteś kretynem.

    Ponownie udowadniasz jakim jesteś kłamca i idiotą.

    > Na stronie, którą podałem można wyliczyć

    Po podaniu numeru telefonu.

    > Zabrakło argumentu?

    Po co argument kiedy idiota w odpowiedzi na "Nie szukaj" pyta
    "Co mam szukać?"

    > Sprawdzałeś, że uważasz mnie za kłamcę?
    > Jaki miałbym w tym cel? Podałem linka, na którym ktoś może skorzystać,
    > ale nikt nie jest zmuszany do zawierania umowy, jeśli mu warunki nie
    > będą odpowiadały.

    Uważam cię za kłamcę.

    > Ty swoje wywody z szamba opierasz na tym, że ktoś coś tam gdzieś napisał
    > a sam boisz się sprawdzić bo wiesz, że sam sobie byś udowodnił IQ
    > pierwotniaka

    Ważne żeby nie mieć IQ jak taki kłamca i idiota jak ty.

    > No i to zdanie jest za trudne do zrozumienia przez kretynów

    Dla takich kretynów jak ty najwidoczniej za trudne.
    Podanie numeru telefonu oznacza brak anonimowości.

    > Kretynów nie pozdrawiam, niech zdechną będąc kretynami

    Czyli nie pozdrawiasz sam siebie.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2020-09-21 10:07:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-20 o 21:55, Czarek pisze:

> [...]
    >
    > https://mubi.pl/id-OHKN5
    >
    > PS. Promocja ze zwrotem jest ważna do końca roku (ale nie dla kretynów

    Czyli kłamczuszku tę wycenę to można nieanonimowo czy jednak anonimowo?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2020-09-21 14:41:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, RadoslawF.
    On 21.09.2020 10:07 you wrote:

    > Czyli kłamczuszku tę wycenę to można nieanonimowo czy jednak
    > anonimowo?

    Się nieśmiało wtrącę w tę pasjonującą dyskusję.

    Przed chwilą zrobiłem wycenę nie podając telefonu ani maila.

    Więc da się.

    --
    Pete

  • 66. Data: 2020-09-21 22:10:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.09.2020 o 07:38, Cavallino pisze:
    > Jak nie - to może nic nie pisz?
    > PLONK WARNING !!!!

    Napiszę - wsadź sobie to głęboko gdzie ci to sprawi przyjemność ;-)

    --
    Czarek

  • 67. Data: 2020-09-21 22:12:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.09.2020 o 14:41, Pete pisze:

    > Się nieśmiało wtrącę w tę pasjonującą dyskusję.
    >
    > Przed chwilą zrobiłem wycenę nie podając telefonu ani maila.
    >
    > Więc da się.

    Od początku pisałem, że można tak.
    Kretyn się zaciął bo na nic innego go nie stać a wycofać się z kłamstw
    nie ma odwagi.

    --
    Czarek

  • 68. Data: 2020-09-21 23:00:07
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To KFy są takie niedorozwinięte?

    Nigdy nie używałem ale myślałem że w XXI wieku są bardziej zaawansowane.
    Szok i niedowierzanie ;-)

  • 69. Data: 2020-09-21 23:10:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To że teraz nie dostajesz nie znaczy że jak sprzedadzą bazę nie
    zaczniesz dostawać.
    Mój numer ma ponad 20 lat. Jest dla mnie ważny. Podaję go gdy jest to
    potrzebne.

    Do wyceny ubezpieczenia w żaden sposób nie jest potrzebny.

    Jeśli ktoś chce odemnie go wyłudzić to mu nie ufam.

    Dzieki takiemu normalnemu podejściu żyję z komputerami 20 lat bez
    napinek. Życie jest zbyt piękne... ;-)

    PS. Nie posiadam fejsbuka i innego gówna.

  • 70. Data: 2020-09-21 23:23:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-09-19 o 22:19, Czarek pisze:
    > Nie musisz (ale możesz) podawać na tej stronie żadnych danych.

    Zwracam HONOR.

    Da się na tej stronie nie podać numeru telefonu ale z ostrzeżeniem że
    oferta będzie zawężona.

    Zazwyczaj jak widzę że tel. jest wymagany to nie idę dalej

    Tutaj * zaznacza się nieobowiązkowe pola.

    Taka zmyłka.

    A za takie zmyłki nakłaniające do podania telefonu również NIE LUBIĘ ;-)