  • 51. Data: 2020-09-20 00:59:46
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC . ile stracę ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Nigdy z tego mubi czy tego drugiego (nie pamiętam nazwy) AC + OC +
    > NW nie wyszło mi taniej niż od tradycyjnego agenta u którego mam
    > też inne ubezpieczenia (dom, polisy, ubezpieczenia dzieci itp.)
    > Mam dwa auta, ubezpieczone w dwóch różnych towarzystwach, przez
    > dwóch różnych agentów - w zależności od roku u jednego lub
    > drugiego mam taniej. Mubi i wszelkie inne directy nawet nie
    > zbliżają się do moich cen.

    Sporadycznie sprawdzam ale raz rankomat zaproponował mi 200zł taniej
    niz agent. Przy cenie ubezpieczenia na poziomie 700zł. Nawet agent był
    zdziwiony...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 50. Data: 2020-09-20 00:59:46
    Temat: Re: 14-latek Zniżki OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Wyjaśniłem to dokładnie na innej grupie.
    > Jest to mój wyraz PROTESTU przeciwko LEWACKIEJ POprawności
    > politycznej która zakazuje używać słów "master" i "slawe" przy
    > konfigurowaniu połączenia dysków ATA.
    > Jest więcej takich "kfiatków" powstałych w pokręconych zwojach
    > mózgowych lewackiej armii która idzie na wojnę... z czym i po co
    > to nie ważne. Oni będą WALCZYĆ.
    >
    > Zwyrodnieniu i debilizmowi trzeba się sprzeciwiać "Siłom i
    > godnościom osobistom" ;-)

    To daj w nawiasie poprzedni nick albo w podpisie.
    Bo pewnie paru osobom uciekłes z kf ;-PPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 53. Data: 2020-09-20 11:42:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-19 o 22:19, Czarek pisze:

    > Nie musisz (ale możesz) podawać na tej stronie żadnych danych.
    >

    > Jak wyceniałem kilka miesięcy temu podałem maila i numer telefonu - do
    > tej porty nie miałem żadnej spamerskiej oferty.

    Co zaprzecza anonimowości.
    Podanie numeru i maila a nie brak spamerskich ofert. :-)

    > Gdybym nie był pewny, że to bym Wam tergo linka tu nie podał.
    > Nie chcecie, nie korzystajcie, Wasza sprawa

    Nie szukaj. Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

    > PS. Jesteście przesadnie przewrażliwieni a na FB to się co drugi chwali
    > tym, że klocka stawia.

    Nie mam konta na FB.
    Ty masz na pewno skoro podanie swojego maila i numeru telefonu
    nazywasz działaniem anonimowym.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2020-09-20 11:44:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > miałeś zamknięte oczy jak sprawdzałeś?

    Miałem otwarte więc obowiązek podania numeru telefonu zinterpretowałem
    inaczej niż ty.

    > Podałem wcześniej.

    Wcześniej podałeś że że nie podasz bo nie jesteś pewny. :-)

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2020-09-20 12:01:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 11:42, RadoslawF pisze:
> [...]

    Jesteś po prostu tępy i to nie pierwszy raz.

    Podałem dane bo byłem zdecydowany zawrzeć umowę. Umiesz to zrobić bez
    podania danych? Samą wycenę można zrobić anonimowo

    > Co zaprzecza anonimowości.
    > Podanie numeru i maila a nie brak spamerskich ofert. :-)

    Ponowne potwierdzenie Twojego braku myślenia.
    Napisałem " Nie musisz (ale możesz) podawać"

    > Nie szukaj.

    Co mam szukać?

    > Już wiemy że anonimowość to tylko twój błędny osąd.

    Ponowny brak twojego myslenia

    > Nie mam konta na FB.
    > Ty masz na pewno skoro podanie swojego maila i numeru telefonu
    > nazywasz działaniem anonimowym.

    I znów idiota w tobie się ujawnia bo nigdy nie napisałem, że podanie
    danych to anonimowość.

    --
    Czarek

  • 56. Data: 2020-09-20 12:06:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 11:44, RadoslawF pisze:

    > Miałem otwarte więc obowiązek podania numeru telefonu zinterpretowałem
    > inaczej niż ty.

    Na tej stronie jest taki obowiązek ślepy idioto? Gdzie pisałem o
    obowiązku bo wyceny?

    > Wcześniej podałeś że że nie podasz bo nie jesteś pewny. :-)

    Ppodałem, że nie podam... kur..

    No prawdziwy idiota (bo inaczej tego nazwać nie można),
    Przecież kurwa podałem, otwórz oczy i zobacz pierwszy mój post w tym wątku.

    --
    Czarek

  • 57. Data: 2020-09-20 13:34:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-20 o 12:01, Czarek pisze:

    > Jesteś po prostu tępy i to nie pierwszy raz.

    Tępy to jest osobnik który ogłasza anonimowość i jednocześnie
    podaje swoje dane.

    > Podałem dane bo byłem zdecydowany zawrzeć umowę. Umiesz to zrobić bez
    > podania danych? Samą wycenę można zrobić anonimowo

    Dane podałeś przed ustaleniem wysokości składki czyli przed
    podjęciem decyzji że chcesz u nich, kłamco i tępaku.

    > Ponowne potwierdzenie Twojego braku myślenia.
    > Napisałem " Nie musisz (ale możesz) podawać"

    A inni napisali że bez podania tych danych ci nie wyliczą, tępaku.

    > Co mam szukać?

    Masz nie szukać kłamco i tępaku.

    > Ponowny brak twojego myslenia

    To twój błędny osąd lub świadome kłamstwo, tępaku.

  • 58. Data: 2020-09-20 13:39:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-20 o 12:06, Czarek pisze:

    > Na tej stronie jest taki obowiązek ślepy idioto? Gdzie pisałem o
    > obowiązku bo wyceny?

    To dlaczego ślepy idioto kłamiesz że zrobiłeś to anonimowo?

    > Ppodałem, że nie podam... kur..
    >
    > No prawdziwy idiota (bo inaczej tego nazwać nie można),
    > Przecież kurwa podałem, otwórz oczy i zobacz pierwszy mój post w tym wątku.

    Biorąc pod uwagę ile kłamstw przy okazji podałeś na temat
    anonimowości pociągnę tę rozmowę jeszcze jakiś czas.
    Taki prawdziwy idiota jak ty jeszcze kilka ciekawych prawd
    o sobie napisze. Śmiało chwal się. :-)

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2020-09-20 21:42:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 13:34, RadoslawF pisze:

    > Tępy to jest osobnik który ogłasza anonimowość i jednocześnie
    > podaje swoje dane.

    Kretyn z ciebie.
    Nigdzie tak nie napisałem

    > Dane podałeś przed ustaleniem wysokości składki czyli przed
    > podjęciem decyzji że chcesz u nich, kłamco i tępaku.

    Ponownie pokazujesz jakim jesteś kretynem.

    > A inni napisali że bez podania tych danych ci nie wyliczą, tępaku.

    Na stronie, którą podałem można wyliczyć

    > Masz nie szukać kłamco i tępaku.

    Zabrakło argumentu?

    > To twój błędny osąd lub świadome kłamstwo, tępaku.

    Sprawdzałeś, że uważasz mnie za kłamcę?
    Jaki miałbym w tym cel? Podałem linka, na którym ktoś może skorzystać,
    ale nikt nie jest zmuszany do zawierania umowy, jeśli mu warunki nie
    będą odpowiadały.

    Ty swoje wywody z szamba opierasz na tym, że ktoś coś tam gdzieś napisał
    a sam boisz się sprawdzić bo wiesz, że sam sobie byś udowodnił IQ
    pierwotniaka

    > Kłamczuszek i idiota. Napisałeś:
    > "Dlaczego miałbyś stracić? Wycenę robisz sobie anonimowo, nikt nie
    > zmusza cię do zakupu tam ubezpieczenia i podawania już na początku
    > swoich danych."

    No i to zdanie jest za trudne do zrozumienia przez kretynów

    > Pozdrawiam

    Kretynów nie pozdrawiam, niech zdechną będąc kretynami

    --
    Czarek

  • 60. Data: 2020-09-20 21:44:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 20.09.2020 o 13:39, RadoslawF pisze:

    > To dlaczego ślepy idioto kłamiesz że zrobiłeś to anonimowo?

    Kretynie, zrobiłem to anonimowo. Wycenę

    > Biorąc pod uwagę ile kłamstw przy okazji podałeś na temat
    > anonimowości pociągnę tę rozmowę jeszcze jakiś czas.
    > Taki prawdziwy idiota jak ty jeszcze kilka ciekawych prawd

    Kretyn do sześcianu z Ciebie.

    --
    Czarek