  • 41. Data: 2010-04-15 21:53:33
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cavallino pisze:

    >> Duzo stabilniej sie trzyma
    >
    > A co go trzyma poza psychiką policaja?

    Właśnie ten większy rozstaw osi, ciut większa masa, a co za tym idzie,
    choćby mniejsza podatność na podmuchy wiatru.
    Nawiasem mówiąc - piszesz jakby z pełnymi gaciami, że w twoim rejonie
    sie coś mocniejszego pojawiło. Strach będzie zap...lać 115-konną
    Kijanką, co?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 42. Data: 2010-04-15 22:01:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 18:01:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > czyli tylko te dwa auta nadaja sie do tego?

    Więcej.

    > Wszystko to, co jezdziło dotychczas - nie nadaje sie?

    Pytaj u źrodła, nie ja układałem warunki tego przetargu...

    Złożono 7 ofert zgodnych z SIWZ, więc raczej nie ma co forsować teorii o
    ustawieniu przetargu pod 159.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 43. Data: 2010-04-15 23:28:38
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    W dniu 2010-04-15 14:35, Cavallino pisze:

    > Znaczy co, 40 cm więcej blachy z tyłu niesamowicie zwiększa poczucie
    > bezpieczeństwa?
    > Bez przesady, hot hatche są przygotowane na prędkości jakie rozwijają.
    > Pewnie nie mniej niż auta klasy D o podobnej mocy, a może nawet bardziej.

    AR159 ma bardzo długą maskę, stabilnie się prowadzi i jest dużo
    bezpieczniejsze, niż jakaś astra czy bravo. Dociera?!

    > Nie mówię przecież, że mieli kupić 100 konne auta klasy B, 200 konne
    > kompakty też są w sprzedaży i są sporo tańsze niż Alfa, o Insigni nie
    > wspominając.

    > A co go trzyma poza psychiką policaja?

    Coś się tak na AR uwziął? Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem
    była dużo tańsza, niż AR159?

    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 44. Data: 2010-04-15 23:32:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hq7qtk$4ne$5@news.dialog.net.pl...

    > Właśnie ten większy rozstaw osi,

    Ta o 4 cm np.
    Wierzysz w to co piszesz (że jesteś w stanie to zauważyć)?

    Że niby Megane (II) Kombi będzie prowadziło się lepiej niż Megane Hatchback?
    ROTFL !!!!
    A różnica w rozstawie osi dla II wynosiła 10 cm.
    Dużo więcej niż między tymże kombi a Alfą 159.

    > Nawiasem mówiąc - piszesz jakby z pełnymi gaciami, że w twoim rejonie sie
    > coś mocniejszego pojawiło. Strach będzie zap...lać 115-konną Kijanką, co?

    Moja kijanka od zawsze nie jest żadną konkurencją dla dokładnie żadnego
    pojazdu z videoradarem - to zwykły dupowóz.
    Po prostu szkoda mi Alf dla polucaji i kasy z podatków także.

  • 45. Data: 2010-04-15 23:36:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ludvigus" <e...@...sygnaturce> napisał w wiadomości news:

    > AR159 ma bardzo długą maskę, stabilnie się prowadzi i jest dużo
    > bezpieczniejsze, niż jakaś astra czy bravo. Dociera?!

    Nie rozumiesz.
    Chodzi o to, że ta Alfa spełnia te warunki TYLKO dlatego że ma z tyłu kufer.
    Gdyby nie miała, to by nie spełniała (tak jak np. nie spełnia Lancia Delta).

    A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
    Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem
    RS, ani z Megane Sport.
    Na ulicy podobnie.

    > Coś się tak na AR uwziął?

    Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

    >Myślisz, że taka Vectra C z wideorejestratorem była dużo tańsza, niż AR159?

    Nie wiem, ale przynajmniej nie paskudziła obraz marki do której mam
    sentyment psiarskim wypełnieniem.

  • 46. Data: 2010-04-16 00:08:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200, kml wrote:
    >Moje pytanie bierze się stąd, że samochody policyjne jeżdzą naprawdę dużo i
    >tak jakoś nie pasuje mi to do trwałości alfy, nie mniej jednak gdzieś
    >czytałem to vectry jeżdzą non stop, ale bez najmniejszego problemu na siebie
    >zarabiają ... Alfy są dużo ładniejsze :)

    taki samochod moze zarabiac 500zl/10km.
    Az tak awaryjne to nawet alfy nie sa, no moze BMW mogloby sie nie
    zalapac :-)

    Na szczescie kasa nie wplywa do kasy policji :-)

    J.

  • 47. Data: 2010-04-16 00:11:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:36:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A raczej nic by jej to nie zaszkodziło, może wręcz przeciwnie.
    > Jestem dziwnie spokojny, że na torze ta Alfa nie poradzi sobie ani z Focusem
    > RS, ani z Megane Sport.

    Porównywanie z takimi wersjami seryjnej 159 nie ma sensu. Niestety przez
    "kryzys" nie trafiła do produkcji 159 GTA z V8 od Maserati/8C, która by te
    auta wciągnęła nosem.

    > Uwziąłem się na wyrzucanie publicznej kasy wg widzimisie panów polucjantów.

    Gdyby wybrali mniejsze samochody, to by się zapewne znaleźli wyśmiewający
    taką decyzję. Niestety Policja jak się nie obróci, to ma d.. z przodu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 48. Data: 2010-04-16 00:17:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2010 22:01:23 +0200, Borys Pogoreło wrote:
    > Złożono 7 ofert zgodnych z SIWZ, więc raczej nie ma co forsować teorii o
    >ustawieniu przetargu pod 159.

    7 ofert od 7 dealerow Alfy ? :-)

    No nie, jeden oferent sie nazywal Renault, drugi Ramet.

    Jakby mieli ustawic to mozna dac na tyle rozbudowane SIWZ, ze okaze
    sie iz tylko drozsze oferty spelniaja SIWZ w/g komisji.

    J.

  • 49. Data: 2010-04-16 00:22:43
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Przemek V wrote:

    > Będą OZNAKOWANE - srebrne, z niebieskim pasem, z kogutami i
    > podziękowaniami dla Unii :)

    Zaraz... zaraz... oznakowane z videorejestratorami?
    To po co marnowac kase na ten drogi sprzet? ;p

    Nikt przytomny nie da sie zlapac (zakladajac, ze faktycznie nie bedzie
    zasuwac na zlamanie karku).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 50. Data: 2010-04-16 00:29:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 00:17:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > 7 ofert od 7 dealerow Alfy ? :-)
    >
    > No nie, jeden oferent sie nazywal Renault, drugi Ramet.

    Wrzuciłem nazwy w Google, wynik:

    Mucha Sp. J. - Autoryzowany dealer firmy OPEL
    Fiat ACM Poznań
    CARSED Autoryzowany Dealer SKODA AUTO (i VW)
    Renault Polska sp. z o.o.
    Skoda Polmot Auto - autoryzowany dealer i serwis samochodów Skoda

    A ten Ramet z Czech to nie wiem skąd się tam wziął - musieli z jakimś
    dealerem się dogadać. Pewnie też Skoda ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl