  • 31. Data: 2010-04-15 17:36:57
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:33:44 +0200, CUT napisał(a):

    > Licz po cenach netto. W grę wchodzi nawet 3.2

    Niby tak, ale 1750 już wystarczy do spełnienia warunków przetargu.
    Wszystko droższe to byłby strzał we własną stopę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2010-04-15 17:43:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Do polskich warunków to jest zawieszenie Kamaza i analogiczne :)
    >
    > Tak, jest lepiej, ale tak skomplikowane zawieszenie siłą rzeczy będzie
    > bardziej podatne na zużycie. Jednak nie zaczyna się sypać już po 20-30kkm
    > jak to mogło się zdarzyć w poprzednim modelu.

    Moje pytanie bierze się stąd, że samochody policyjne jeżdzą naprawdę dużo i
    tak jakoś nie pasuje mi to do trwałości alfy, nie mniej jednak gdzieś
    czytałem to vectry jeżdzą non stop, ale bez najmniejszego problemu na siebie
    zarabiają ... Alfy są dużo ładniejsze :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2010-04-15 18:22:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:43:08 +0200, kml napisał(a):

> [...]
    > czytałem to vectry jeżdzą non stop, ale bez najmniejszego problemu na siebie
    > zarabiają ... Alfy są dużo ładniejsze :)

    To się nie martw, bo polscy kierowcy dadzę i Alfie zarobić na siebie ;)

    No i faktycznie wprowadzą duże urozmaicenie na nasze drogi. Tyle 159-tek
    sprzedaje się w Polsce przez 8 miesięcy (plus import rzecz jasna).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2010-04-15 18:57:59
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    z pisze:

    > Jak mnie wku.... te wszystkie oznakowania
    > Przecież ta kasa jest z naszych podatków tylko przepuszczona przez
    > Brukselę z potrąceniem stosownego haraczu.
    > I jeszcze mamy wrzucać kasę na bzdurne oznaczenia.
    > Wiem marketingowo wychodzi że UE taka dobra.

    > PS. Ostatnio reklam nie ma ale jak słyszę że promowanie matematyki na
    > maturze sponsoruje unia to mnie krew zalewa.
    >
    > PS.2. Ale z oznakowaniem tajnego radiowozu to się sami idioci zapętlili.
    > A dobrze im tak.
    policz ile wplacamy a ile wyplacamy

    daj znac czy masz znak + czy - w wyniku

    michal

  • 35. Data: 2010-04-15 19:09:06
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > To się nie martw, bo polscy kierowcy dadzę i Alfie zarobić na siebie ;)
    >
    > No i faktycznie wprowadzą duże urozmaicenie na nasze drogi. Tyle 159-tek
    > sprzedaje się w Polsce przez 8 miesięcy (plus import rzecz jasna).

    Jak płacić to najlepiej ładnej pani policjantce w Alfie niż panu z wąsami z
    vectry :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 36. Data: 2010-04-15 19:32:50
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-15 18:57, usrobo pisze:

    > policz ile wplacamy a ile wyplacamy
    >
    > daj znac czy masz znak + czy - w wyniku

    Ale do tego potrzebna jest matematyka :)

  • 37. Data: 2010-04-15 20:01:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borys Pogoreło b...@p...edu.leszno ...

    > Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?
    >
    > Mają kupować 0.9tt bo taniej?
    > Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

    czyli tylko te dwa auta nadaja sie do tego?
    Wszystko to, co jezdziło dotychczas - nie nadaje sie?

  • 38. Data: 2010-04-15 20:01:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Znaczy co, 40 cm więcej blachy z tyłu niesamowicie zwiększa poczucie
    > bezpieczeństwa?

    Cavallino, please, takiej ironi nie załapac...?

  • 39. Data: 2010-04-15 20:11:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Wiesz... troche strach tak zapier...ac na zlamanie karku jako tajniak
    > malym autem ;p

    Będą OZNAKOWANE - srebrne, z niebieskim pasem, z kogutami i podziękowaniami
    dla Unii :)

  • 40. Data: 2010-04-15 20:16:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D5BC30D3284Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Cavallino, please, takiej ironi nie załapac...?

    Nawet jako ironia nie było w tym prawdy.