-
81. Data: 2010-01-15 22:49:00
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: "raddek" <r...@r...ua>
> Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
> wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.
Widac, ze nigdy nie siedziales za kierownica RX8. Gwarantuje Ci, ze bys sie
zdziwil..
-
82. Data: 2010-01-15 22:51:39
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Karolek pisze:
>> A on ma silnik bezpośrednio podłączony do kola czy jak?
>
> Na V biegu praktycznie jakby tak bylo w wiekszosci samochodow ;>
Jeszcze przełożenie główne :)
> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a
> potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P
Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właśnie brał udział w
porównaniu przyspieszeń...
Po przekonanie o własnym lepszym przyspieszeniu niż wszystko wokół jest
dość powszechne - również na grupie pl.rec.rowery
-
83. Data: 2010-01-15 23:19:54
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
napisał(a):
> Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd.
> Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji.
> Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm.
W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem -
szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo.
> Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
> poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
> z 1.1.
Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy.
> Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie
> mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie
> emocjonalne, a nie merytoryczne.
Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie"
od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej
argumentacji.
* niepotrzebne skreślić.
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Wenus chce aby jej drobne przestępstwa pozostały w ukryciu. Tybullus"
-
84. Data: 2010-01-15 23:47:40
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> napisał/a:
> Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:01:22 +0000, Waldek Godel na pl.misc.samochody
> napisał(a):
>
>> Masz Ferrarri?
>
> Nie :) A Ty ? I co to ma w sumie do rzeczy ?
- Byłes kiedyśw Ameryce ?
- Nie.
- No widzisz a ja znak kogos kto byłi mi powiedział to i owo....
BP, MSPANC ;)
--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net
-
85. Data: 2010-01-15 23:53:46
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Fri, 15 Jan 2010 22:02:09 +0100, Artur Maśląg
<f...@p...com> wrote:
> Jak silnik jest mały, to
> musi być kręcony wysoko, by stosowną moc osiągnąć,
Chyba że ma sprawność wolumetryczną powyżej 1...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
86. Data: 2010-01-15 23:54:47
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
Dnia 15.01.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:
>
> Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
> wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.
Waldek albo pieprzysz jak potłuczony albo nie jechałęś porządnie
wygłuszonym autem. Taki przykład - IS 200 z paczką od TTE (200 KM).
Silnik kręci się do 6 kRPM. Jezdzac tym autem wiedzialem ze trzeba
zmienic bieg na wyzszy gdy miałem 5,5 kRPM - wtedy słychac było lekki
szmer. Radio nie grało do oporu, w aucie siedziały 4 osoby i miały
podobne wrażenia.
--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net
-
87. Data: 2010-01-15 23:55:05
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: to <t...@a...xyz>
Karolek wrote:
> P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a
> potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P
Mam trochę inne wrażenie. W wakacje jechałem TDI 110 koni. Wydawał mi się
całkiem dynamiczny do momentu, gdy próbowałem pościgać się z jakimś
motocyklem...
--
cokolwiek
-
88. Data: 2010-01-15 23:55:53
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: to <t...@a...xyz>
Tomasz Pyra wrote:
> Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właśnie brał udział w
> porównaniu przyspieszeń...
To też prawda. :)
--
cokolwiek
-
89. Data: 2010-01-16 00:40:37
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 15 sty 2010 o 21:07 GMT, Waldek Godel napisał(a):
> Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż
^^^^
Dobrze to ujales, TY wolisz, ale nie narzucaj swoje woli innym, kazdy moze
wolec co innego...
Pozdrawiam
Brzezi
-
90. Data: 2010-01-16 02:56:48
Temat: Re: 100KM z 1L
Od: to <t...@a...xyz>
Waldek Godel wrote:
> Przez chwilę. Później to już jest wyłącznie zmęczenie. Jadąc w trasę
> wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż silnik.
Boś senior citizen...
--
cokolwiek