  • 61. Data: 2010-05-14 09:16:20
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzysiek82 pisze:

    > widziałeś punto na taksówce ;D?

    Punto jeszcze nie, ale np. Pand to nawet kilka.

  • 62. Data: 2010-05-14 09:29:57
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    krzysiek82 pisze:

    > dobrze przyjmuje do wiadomości, zgadzam się co do aut eksploatowanych w
    > kraju ale na pewni nie tych sprowadzonych :)

    Jeśli chodzi o sprowadzane, to zgoda (ma być tanio, więc albo przebieg
    będzie duży, albo inna wada, albo jedno i drugie). Ale jeśli chodzi o
    samochody na zachodzie, jako takie, to również nie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 63. Data: 2010-05-14 12:07:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > bardzo dziwne pytanie, przebieg podejrzanie niski, ale faktycznie ktoś
    > mało jeździł. Ja tyle to w 1.5 roku robie.

    Nie kazdy wyprowadzil sie 40km od miasta, zeby potem narzekac ze paliwo na
    droge do pracy drogie. ;)

    Niektorzy samochod w weekendy na wycieczke tylko uzywaja i nawet 10tys przez
    rok nie wyjezdza.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-05-14 12:12:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > To realia całego świata, pojedź sobie do Niemiec i zobacz jakie przebiegi
    > mają tam auta nie myl tego z przebiegami aut sprowadzonych bo wkradną się
    > przekłamania :)

    Stary, co maja Niemcy do kupionego w polskim salonie miejskiego auta? Akurat
    Niemcy (i reszta cywilizowanego swiata) takie miejskie toczydla uzytkuje
    sporadycznie. Do pracy w centrum komunikacja miejska jezdzi bo szybciej i
    taniej, a na wakacje na cieple wyspy lata bo tez szybciej i taniej.

    To nie jest norma, ze niektorym korona z dupy spadnie kiedy w tramwaj do
    pracy wsiada, wyprowadzaja na wioche zeby pozniej narzekac ze duzo paliwa
    zuzywaja, albo wleka rodzine ciasnym wozkiem na zakupy przez pol europy na
    wakacje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 65. Data: 2010-05-14 12:15:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > ona wie, ze ja twierdzę,że ona wszystko niszczy nie dba i jeździć nie umie
    > :)

    To strzel durna babe w leb raz a porzadnie, oduczy sie demolowac wszystkim
    samochody na parkingu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 66. Data: 2010-05-14 12:16:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "gosmo" <t...@m...pl> wrote in message
    > Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja tam swoim planuję zrobić około 80k w 5 lat. A jeździ codziennie.

    Ja nawet tyle nie wyjezdzilem, bo gdzie niby?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 67. Data: 2010-05-14 14:03:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Ja nawet tyle nie wyjezdzilem, bo gdzie niby?

    Jest tyle na świecie do zobaczenia a zresztą sama frajda z jazdy to już
    coś.

    --
    krzysiek82

  • 68. Data: 2010-05-14 14:08:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Jest tyle na świecie do zobaczenia a zresztą sama frajda z jazdy to już
    > coś.

    Frajda w punto? Eee, to juz wole zone na spacer zabrac. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 69. Data: 2010-05-14 15:54:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kamil pisze:
    > Frajda w punto? Eee, to juz wole zone na spacer zabrac. ;)

    Spacer spacerem ale punto sie jeździ na prawdę rewelacyjnie, zresztą
    teraz już tylko okazyjnie bo na miejsce kropka wskoczył 9-3

    --
    krzysiek82

  • 70. Data: 2010-05-14 15:57:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Spacer spacerem ale punto sie jeździ na prawdę rewelacyjnie, zresztą teraz
    > już tylko okazyjnie bo na miejsce kropka wskoczył 9-3

    A to wciaz nie jest uzytkowanie przecietnego czlowieka, nie znam nikogo kto
    by 40km w jedna strone do pracy codziennie dojezdal.

    Pozdrawiam
    Kamil