  • 331. Data: 2014-12-22 18:35:40
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "mk4"

    > Co za roznica?
    > ---
    > To różnica zasadnicza
    >
    > Istotne i dla niektorych niewygodne pytanie "na ile"
    > pozostaje w mocy.
    > ---
    > Większość przejechanych to trzeźwi

    No wlasnie - wiec co za roznica. Nie rozwazamy czy byl trzezwy czy nie
    bo to bez znaczenia.
    ---
    Dla oceny żadna. Tylko tyle, że niektórzy uważają, że na pijaku można
    wieszać psy.

  • 332. Data: 2014-12-22 18:38:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Dalej rżniesz głupa czy naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić
    > sytuacji w której Policja dojeżdza na miejsce szybko i ratuje komuś życie?
    > ---
    > Po co sobie to wyobrażać ? Na miejscu jest z reguły masa ludzi, które mogą
    > "uratować komuś życie"

    Do ratowania komuś życia koguty nie wystarczają. Trzeba się jeszcze trochę
    znać. Kiedyś był taki wypadek. Facet spadł z rusztowania i nabił się na
    pręt. Koledzy zamiast czekać na kwalifikowaną pomoc zdjęli go z pręta żeby
    nie cierpiał. Zabili go tym zdjęciem z pręta. Mniej więcej na taką pomoc
    można liczyć od osób nie posiadających kwalifikacji. Apteczką co mają
    policjanci w samochodach można opatrzyć bardzo lekkie obrażenia. Uratować
    nikomu życia się nią nie da.
    ---
    To mówię "uratować życie" a nie uratować życie.

    Z tym szybkim dojazdem policji i ratowaniem życia pierdolisz bzdury jak
    rzadko który.
    ---
    Nic mi o tym nie wiadomo, ale widzę, że się znasz i wiesz lepiej.

  • 333. Data: 2014-12-22 20:06:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-21 22:29, mk4 wrote:

    > 1) Drogi sa dla pojazdow a piesi sa gosciem na drodze.

    <cut>,

    to jakiś dekalog kierowcy?

    Shrek.

  • 334. Data: 2014-12-22 20:07:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-22 00:38, re wrote:

    > Gdyż, albowiem, ponieważ?
    > ---
    > Albowiem narażają się.

    A Praga dla dresiarzy;)

    Sorry, ale argument, że skoro jestem za blachą, to inni mają na mnie
    uważać do mnie nie trafia.

    Shrek.

  • 335. Data: 2014-12-22 20:11:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > Albowiem narażają się.

    A Praga dla dresiarzy;)

    Sorry, ale argument, że skoro jestem za blachą, to inni mają na mnie
    Jaką blachę ? Tona do zatrzymania z 10x większej prędkości.

  • 336. Data: 2014-12-22 20:16:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-22 20:11, re wrote:

    > Sorry, ale argument, że skoro jestem za blachą, to inni mają na mnie
    > uważać do mnie nie trafia.
    > ---
    > Jaką blachę ? Tona do zatrzymania z 10x większej prędkości.

    Mniej więcej tak jak bejzbol vs ręka. Czy z tego wynika, że dresy
    powinny mieć prawnie zapewniną dziesięcinę z przechodniów?

    Generalnie ja wiem, że prawo pięści jest stare i uniwersalne, ale nie na
    tym polega cywilizacja. Pamiętaj też że na każdego cwaniaka znajdzie się
    większy cwaniak;)

    Shrek.

  • 337. Data: 2014-12-22 20:27:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > <cut>,
    >
    > to jakiś dekalog kierowcy?

    To wszystko bylo juz dyskutowane w innym watku.

  • 338. Data: 2014-12-22 21:10:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-22 20:16, Shrek wrote:

    > Mniej więcej tak jak bejzbol vs ręka. Czy z tego wynika, że dresy
    > powinny mieć prawnie zapewniną dziesięcinę z przechodniów?

    Twoje porownania sa wysoce nietrafione. Albo dawaj lepsze albo nie dawaj
    wcale bo my tu o zupie a ty o dupie.

    --
    mk4

  • 339. Data: 2014-12-22 21:36:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Twoje porownania sa wysoce nietrafione. Albo dawaj lepsze albo nie dawaj
    > wcale bo my tu o zupie a ty o dupie.

    Sa bardzo trafione.
    Nic nie zrozumiales z watku o nowych przepisach. Liczy sie tylko to, zeby
    mniej bylo zabitych przechodniow bo uderzajac w niego samochodem tobie nic
    nie grozi. Cala reszta, ktora wymieniles nie ma kompletnie zadnego
    znaczenia.
    Liczy sie tylko bezpieczenstwo czlowieka.
    Juz o tym dyskutowalismy, teraz tylko czekamy na zatwierdzenie przepisow.
    Czas dojrzec, reszta cywilizowanego swiata juz to zrobila.

  • 340. Data: 2014-12-22 21:38:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-22 21:10, mk4 wrote:

    > Twoje porownania sa wysoce nietrafione. Albo dawaj lepsze albo nie dawaj
    > wcale bo my tu o zupie a ty o dupie.

    No to inaczej - samochody mają pierwszeństwo na pieszymi i rowerzystami,
    rowerzyści nad pieszymi, a duże mobilki nad wszystkim. Dobre?

    Shrek.