  • 1. Data: 2009-11-20 22:32:02
    Temat: 1) Era TT Hot a Megadoładowanie. 2) Jak sprawdzić dane na karcie rejestracyjnej?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    Czy komuś zadziałało "Megadoładowanie" w taryfie Era TT Hot? Z
    regulaminu można wnioskować, że powinno.

    A przy okazji inne pytanie - jak sprawdzić w Erze, jakie dane podało się
    na karcie rejestracyjnej Tak-taka? Da się telefonicznie *9602?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2009-11-22 22:54:32
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Mi zadziałało, miałem 100 minut do Ery i na stacjonarne