  • 1. Data: 2009-11-20 21:36:06
    Temat: karta microSD do Huawei e160
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    Może ktoś posiada modem Huawei e160 (z ERY) i może napisać jak pojemną
    można tam włożyć kartę mcro SD.
    Czy włożenie karty micro SD i jej używanie nie wpływa negatywnie na
    funkcjonowanie modemu Huawei e160?

  • 2. Data: 2009-11-20 21:37:05
    Temat: Re: karta microSD do Huawei e160
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 22:36:06 +0100, Jerzy Rynio napisał(a):

    > Może ktoś posiada modem Huawei e160 (z ERY) i może napisać jak pojemną
    > można tam włożyć kartę mcro SD.
    > Czy włożenie karty micro SD i jej używanie nie wpływa negatywnie na
    > funkcjonowanie modemu Huawei e160?

    A wiesz, że to jest USB 1.1 i zapis/odczyt tego trwa wieki, więc to
    zasadzie tylko na sterowniki do tego modemu się nadaje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-20 22:57:47
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl>

    > A wiesz, że to jest USB 1.1 i zapis/odczyt tego trwa wieki, więc to

    dzięki za info. naprawdę usb 1.1.? To jeszcze ktoś sprzedaje urządzenia na
    usb 1.1:(?

  • 4. Data: 2009-11-21 01:38:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <9...@n...home.net.pl>,
    "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> wrote:

    > Może ktoś posiada modem Huawei e160 (z ERY) i może napisać jak pojemną
    > można tam włożyć kartę mcro SD.

    Ja uzywam Kingstona, 4GB.

    > Czy włożenie karty micro SD i jej używanie nie wpływa negatywnie na
    > funkcjonowanie modemu Huawei e160?

    U mnie nie.

    TA

  • 5. Data: 2009-11-21 08:23:28
    Od: awiesiek <a...@g...com>

    On 20 Lis, 22:36, "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> wrote:
    > Może ktoś posiada modem Huawei e160 (z ERY) i może napisać jak pojemną
    > można tam włożyć kartę mcro SD.
    > Czy włożenie karty micro SD i jej używanie nie wpływa negatywnie na
    > funkcjonowanie modemu Huawei e160?

    Uszanowanie

    Eee , nie jest tak źle , patrz załączony obrazek .
    http://www.voila.pl/272/d2mnj/?1
    U mnie karty małe 2GB i 4 GB, ale transfer znośny .
    http://www.voila.pl/282/ytce6/?1

    --
    awiesiek