  • 21. Data: 2014-05-28 20:02:01
    Temat: Re: zobaczcie jak ludzie sa naiwni
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-28 19:26, rs pisze:

    > bo jest. <rs>

    Zmień sobie kodowanie na normalne, albo nie pisz wcale.
    Twoje kodowanie:

    animka

  • 22. Data: 2014-05-28 20:06:39
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik K.J. napisał:

    > mi wystarcza 2KB SRAM w arduino, ale w androidzie jak sie odpali wiecej
    > programow to 1GB jest za malo

    Ciekawe jest to, ze swego czasu to windows XP z apliakcajmi calkiem
    zwawo smigal na 1GB.

    A to jakby nie pisac - rozbudowany system desktopowy z wymagajacymi
    aplikacjami.

    Roznego rodzaju xubuntu zwawo smigaja na 515MB ramu.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 23. Data: 2014-05-28 20:19:13
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-28 19:24, K.J. pisze:

    > chodzi o to ze obecnie za smartfony z 2GB chodza po 180-190 USD a mozna
    > bylo robic spokojnie za 100 USD (2GB LPDDR2 kosztuje tylko 25 USD)

    Wytłumacz dlaczego ktoś miałby smartfony z 2GB sprzedawać po 100$ skoro
    sprzedają się po 190$. Z twojej kalkulacji wynika, że smartfon plus
    pamięć DDR2 - 2GB kosztują 100$. To weź sobie kup te dwie rzeczy i
    połącz w jedno urządzenie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2014-05-28 20:27:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-28 20:06, mr misio pisze:
> [...]
    > aplikacjami.
    >
    > Roznego rodzaju xubuntu zwawo smigaja na 515MB ramu.
    Ale używają pamięci-wymiany swap na dysku! A w telefonie na czym ma
    swapować? na wolnym flashu?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 25. Data: 2014-05-28 20:54:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 28 May 2014 20:06:39 +0200, mr misio napisał(a):

    > Ciekawe jest to, ze swego czasu to windows XP z apliakcajmi calkiem
    > zwawo smigal na 1GB.

    XP przed pierwszym service packiem chodził dobrze na 256MB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2014-05-28 21:10:30
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.05.2014 20:06, mr misio wrote:

> [...]
    > aplikacjami.
    >
    > Roznego rodzaju xubuntu zwawo smigaja na 515MB ramu.

    Póki nie zainstalujesz firefoxa/chrome ;-)

    Przesiadłem się ostanio z W7 na noobuntu, odczuwalna wydajność
    bez różnicy, mimo braku paru udogodnień.

    pzdr
    bartekltg

  • 27. Data: 2014-05-28 21:13:54
    Od: maurycy <m...@c...cz>

    Dnia Wed, 28 May 2014 19:22:12 +0200, Irokez napisał(a):

    > 16kB w ZX Spectrum starczało

    Nie wystarczało, bo w tych 16kB była też pamięć obrazu, UDG oraz pamięć
    alokowana przez BASIC (zmienne itp.), dlatego od pierwszej wersji PCB
    były podstawki pod kolejne 32kB RAM-u.

    Maurycy

  • 28. Data: 2014-05-28 22:01:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lm59ue$573$1@node1.news.atman.pl>, BartekK <s...@d...org>
    wrote:

    > Ale używają pamięci-wymiany swap na dysku! A w telefonie na czym ma
    > swapować? na wolnym flashu?

    Flash jest wolniejszy niz stary dysk twardy?
    --
    TA

  • 29. Data: 2014-05-28 22:22:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:
    [..]
    > Flash jest wolniejszy niz stary dysk twardy?

    Porównaj transfery to się przekonasz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html