  • 1. Data: 2012-03-06 10:31:31
    Temat: znów pytanie o trasę - Radom - Bielsk Podlaski
    Od: klechu <k...@g...com>

    Witam
    Mam kolejne pytanie o trasę.
    Będę jechał z Krakowa do Bielska Podlaskiego; do Radomia wiadomo,
    dalej google pokazuje mi 737 do Kozienic, 48 do Kocka i 19 do Bielska
    P. Da się, czy są jakieś niespodzianki po drodze? Wyjazd za kilka dni,
    z krk ok 7, czyli z Radomia pewnie ok 10.
    Z góry dzięki, pozdrawiam
    klechu

  • 2. Data: 2012-03-06 13:38:01
    Temat: Re: znów pytanie o trasę - Radom - Bielsk Podlaski
    Od: Rafal Lorenc <s...@b...com>

    klechu [k...@g...com]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    > P. Da się, czy są jakieś niespodzianki po drodze? Wyjazd za kilka dni,
    > z krk ok 7, czyli z Radomia pewnie ok 10.

    Osobiście nie lubię tej drogi wskazywanej przez googla.
    Wolę jeździć Radom -> Zwoleń -> Puławy -> Osiny -> Moszczanka i dalej
    już na Kock.
    Z minusów to trochę dalej a z plusów to mniejszy ruch, szersza i nowsza
    droga - czasowo wychodzi bardzo podobnie.
    Jedynie gdzie Cię może przytrzymać to w Zwoleniu w mieście ale jakoś bez
    szaleństw (10 minut)

    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119

  • 3. Data: 2012-03-06 17:43:08
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 6 Mar, 13:38, Rafal Lorenc <s...@b...com> wrote:
> [...]
    > droga - czasowo wychodzi bardzo podobnie.
    > Jedynie gdzie Cię może przytrzymać to w Zwoleniu w mieście ale jakoś bez

    Dzięki. Prawdopodobnie wybiorę trasę, którą proponujesz, bo w skali
    całej podróży niewiele nadrabiam.
    pozdrawiam,
    klechu