  • 41. Data: 2017-12-29 03:57:52
    Temat: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-28 o 15:48, Big Jack pisze:

    > Czy ja coś innego wyżej napisałem?

    > Samo wejście na strone implikuje zgodę na umowę (i to jest bzdura), ale
    > nie na płacenie. Zrozumiałem coś inaczej niż Ty?

    Płacenie jest konsekwencją "zawarcia" umowy. A że umowa na odległość
    na bardzo dziwnych (może i nielegalnych) zasadach to przed płaceniem
    chroni brak danych osobowych, jeśli ich nie podasz.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-12-29 09:58:24
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    > Płacenie jest konsekwencją "zawarcia" umowy. A że umowa na odległość
    > na bardzo dziwnych (może i nielegalnych) zasadach to przed płaceniem
    > chroni brak danych osobowych, jeśli ich nie podasz.

    I tej zalety prepaidy już niestety nie posiadają.

  • 43. Data: 2017-12-29 14:57:41
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-12-27 o 08:45, Big Jack pisze:
    > Rzecz w tym, że dlaczego trzeba się wypisywać z jakiegos gówna, skoro do
    > niego się nie zapisywało? Sam tak miałem, na szczęście kompletnie
    > bezkosztowo. Raz w m-cu dostawałem jakiegoś SMS-a z psychomanipulacją,
    > bo inaczej tego nazwać nie można. Znudzony kilkoma takimi SMS-ami
    > dotarłem do ichniego regulaminu i wypisałem się z gówna, do którego się
    > nie zapisywałem. Tylko, że mnie to nie kosztowało ani grosza, ale nie
    > zawsze tak jest, czego dowodem jest ten wątek.

    Też w sieci Minus?

    --
    t0maszek

  • 44. Data: 2017-12-29 15:03:46
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-12-26 o 16:59, zhbick pisze:
    > Właśnie dlatego siedzę dalej na prepaidzie

    Popieram. W życiu żadnego abonamentu. Nie przy tym chorym rynku
    telekomunikacyjnym.

    --
    t0maszek

  • 45. Data: 2017-12-29 18:40:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Tomaszek* napisał(-a):

    > Też w sieci Minus?

    Tak, choć nie wiem czy ma to związek z tym akurat operatorem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 46. Data: 2017-12-29 19:35:39
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-12-29 o 18:40, Big Jack pisze:
    > Tak, choć nie wiem czy ma to związek z tym akurat operatorem.

    Parę razy już kasowałem znajomym i rodzinie różne gówna, które nie były
    przez nikogo zamawiane (akurat nie to co Ty masz) i to zawsze była sieć
    Minus. Zawsze. Oni standardowo oczywiście nie przyznają się do tego, że
    to ich. I być może nawet nie jest ich usługa, ale na pewno za ich wiedzą
    i zgodą.

    Anulowania takich subskrypcji zawsze dokonywałem poniższymi sposobami:
    1. Wyszukanie do kogo należy numer (nazwa złodzieja) i wysłanie smsa
    opisanego w regulaminie przeznaczonego do anulowania subskrypcji (STOP,
    ANULUJ itp.) To najczęściej pomagało, ale u Ciebie zdaje się nie daje
    rady, więc czytaj dalej:)

    2. Zadzwonienie na infolinię złodzieja (często gęsto jest jakiś numer
    przy adresie w regulaminie) i kategoryczne zażądanie usunięcie numeru z
    bazy danych. Oczywiście niezależnie od stanu faktycznego informujemy
    ludzką amebę po drugiej stronie, że rozmowa jest nagrywana po tym jak
    się przedstawi, jeśli powie niewyraźnie nazwisko to prosimy i
    powtórzenie. Swoje dane podajemy oczywiście nieprawdziwe (chyba, że
    faktycznie się rejestrowaliśmy i podaliśmy dane prawdziwe) Tu padną
    dodatkowe pytania, więc musimy być przygotowani, że ameba zada pytanie
    jak nazywa się usługa, którą włączyliśmy rzekomo, więc warto mieć
    regulamin złodzieja otwarty podczas rozmowy. Żądamy podania daty, kiedy
    nasz numer zostanie usunięty z bazy (co jest jednoznaczne z anulowaniem
    wszystkich usług na nim aktywnych u złodzieja)

    3. Jak w punkcie 2, tylko ustalić nazwę złodzieja i cofnąć zgody
    marketingowe.

    Takie ciekawostki na koniec:
    Kiedyś jak numery nie były rejestrowane, to kupiłem specjalnie pod
    zabawy ze złodziejami numer prepaid w sieci Minus, specjalnie
    aktywowałem paręnaście takich gówienek i czekałem. Saldo zjechało do
    -25zł(nie restartowałem telefonu przez miesiąc) i wyłączyli numer:))) Z
    paru usług udało mi się zrezygnować(zanim skasowali numer), ale inaczej
    niż sposobem opisanymi w regulaminie. Po prostu wysyłałem sobie smsy
    aktywacyjne(bezpłatne) na jakiś tam numer, ale... przez 3 godziny non
    stop:)) Tak sobie kciuk ćwiczyłem na "wyślij" w starej Nokii 3330:)
    Wypieprzyli mnie z bazy danych (nawet przysłali info: z powodu
    naruszenia zasad regulaminu numer został usunięty z naszej bazy danych)
    No tak, ale kiedyś człowiek miał lżejszą pracę i mógł się w tej pracy
    obijać:))

    Powodzenia:)

    --
    t0maszek

  • 47. Data: 2017-12-29 19:42:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-12-29 o 19:35, Tomaszek pisze:

> [...]
    > opisanego w regulaminie przeznaczonego do anulowania subskrypcji (STOP,
    > ANULUJ itp.) To najczęściej pomagało, ale u Ciebie zdaje się nie daje

    Ja myślę, że on po prostu nie znalazł właściwego zaklęcia. Jeśli
    "KONIEC" kończy okres darmowy, to może "USUŃ" albo "ANULUJ" zadziała.
    Albo coś tam, pewnie jednak jest w regulaminie...

    MJ

  • 48. Data: 2017-12-29 20:40:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-29 o 19:42, Michal Jankowski pisze:
    > nie znalazł właściwego zaklęcia.
    KONIEC
    KONlEC

    Może taki trik zastosowali? :-)

    Robert

  • 49. Data: 2017-12-29 20:50:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Tomaszek* napisał(-a):

> [...]
    > opisanego w regulaminie przeznaczonego do anulowania subskrypcji
    > (STOP, ANULUJ itp.) To najczęściej pomagało, ale u Ciebie zdaje się

    Skąd wniosek, że coś u mnie nie dało rady??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 50. Data: 2017-12-31 12:08:01
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-12-29 o 20:50, Big Jack pisze:

    > Skąd wniosek, że coś u mnie nie dało rady??

    Bo dalej prowadzisz wątek, stąd wniosek. Udało Ci się wyłączyć złodziei?
    To pochwal się dla potomności, który sposób zadziałał:)

    --
    t0maszek