eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmznikające środki w Plus na KartęRe: znikające środki w Plus na Kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5a420f3a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a421868$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a4270c2$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a4284ec$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a428b2e$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a42a5d9$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <p1vj2m$vci$1@node2.news.atman.pl> <p25hkl$6st$1@node1.news.atman.pl>
    <p25uki$q36$1@node2.news.atman.pl> <p261ts$nca$1@node1.news.atman.pl>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Fri, 29 Dec 2017 19:42:43 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p261ts$nca$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <5a468ca9$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.23.248
    X-Trace: 1514572969 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5158 89.64.23.248:34848
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3498074659
    X-Received-Bytes: 1999
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084223
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-29 o 19:35, Tomaszek pisze:

    > Anulowania takich subskrypcji zawsze dokonywałem poniższymi sposobami:
    > 1. Wyszukanie do kogo należy numer (nazwa złodzieja) i wysłanie smsa
    > opisanego w regulaminie przeznaczonego do anulowania subskrypcji (STOP,
    > ANULUJ itp.) To najczęściej pomagało, ale u Ciebie zdaje się nie daje
    > rady, więc czytaj dalej:)

    Ja myślę, że on po prostu nie znalazł właściwego zaklęcia. Jeśli
    "KONIEC" kończy okres darmowy, to może "USUŃ" albo "ANULUJ" zadziała.
    Albo coś tam, pewnie jednak jest w regulaminie...

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: