  • 1. Data: 2014-02-08 10:43:44
    Temat: Re: znaki w negtywie
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-02-08 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:
    > takie szybkie zagadnieie, jak na wyświetlaczu LCD znakowym uzyskać znaki
    > w negatywie?
    Nie da się, unia zabrania.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2014-02-08 10:46:50
    Temat: znaki w negtywie
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

  • 3. Data: 2014-02-08 11:03:37
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jak ktoś jest ograniczony do dyrektyw wspólnoty europejskiej to może się i
    nie da... mnie to nie dotyczy...

  • 4. Data: 2014-02-08 11:40:17
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.02.2014 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:
    > takie szybkie zagadnieie, jak na wyświetlaczu LCD znakowym uzyskać znaki
    > w negatywie?

    Tak na szybko... zrobić zdjęcie i wywołać kliszę.

  • 5. Data: 2014-02-08 11:52:52
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a później palnij się nią w ten pusty łeb...

  • 6. Data: 2014-02-08 11:56:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-02-08 10:46, inny punkt siedzenia... pisze:
    > takie szybkie zagadnieie, jak na wyświetlaczu LCD znakowym uzyskać znaki
    > w negatywie?

    Przeczytać dokumentację?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2014-02-08 12:05:26
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.02.2014 11:52, inny punkt siedzenia... pisze:
    > a później palnij się nią w ten pusty łeb...

    a co źle napisałem ? Metoda działa na każdym wyświetlaczu bez względu na
    układ zastosowany w sterowniku. Ba, nawet bez względu na typ
    wyświetlacza. Nie wymaga nawet czytania dokumentacji i szukania w googlach.

    Chcesz sensownych odpowiedzi, naucz się zadawać sensowne pytania. Ale na
    to już nie liczę...

  • 8. Data: 2014-02-08 12:37:40
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > takie szybkie zagadnieie, jak na wyświetlaczu LCD znakowym uzyskać znaki w
    > negatywie?
    Ustawiasz jeden Bit, jeśli dany sterownik ma taka funkcję.
    Jeśli nie ma to:
    Graficzny: wysyłaną danę negujesz
    ALFANUMERYCZNY: np. Korzystasz z wolnych miejsc na znaki użytkownika i
    definiujesz swoje.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-02-08 12:55:40
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup

    jak ktoś jest ograniczony do dyrektyw wspólnoty europejskiej to może się i
    nie da... mnie to nie dotyczy. Jasne, ciebie ograniczyła indoktrynacja
    religijna w szkole. Jeden z wielu przypadków zastąpienia myślenia wiarą.

  • 10. Data: 2014-02-08 14:28:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    HD44780 ma?