  • 101. Data: 2016-04-05 19:36:39
    Temat: Re: kierunkowskazy
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    news:ne0ne7$k4u$1@node1.news.atman.pl...

    > BZdura - a jak skrecę na parking, w osiedlówkę, do lasu, zawrócę to nie
    > zmieniam kierunku i nie muszę mrugać bo nie ma skrzyżowania?
    >
    > Shrek

    to dopisz sobie, że w to wliczają się również skrzyżowania
    z drogami niepublicznymi, wewnętrznymi, gruntowymi, itd.

  • 102. Data: 2016-04-05 19:41:28
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy.
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ty zamiast napisać konkretnie, jaka jest twoja argumentacja chowasz się
    > za ogólnikami "jest przepis w PoRD".

    Czasami tak piszę, bo więcej pożytku będzie
    jak ktoś sam sobie znajdzie.
    W dobie internetu to żaden problem.
    W końcu i tak napisałem jakie są moje argumenty.

  • 103. Data: 2016-04-05 19:44:24
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ignacy" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Tam jest napisane, że należy odpowiednio sie ustawić,
    >a na zakręcie drogi tego się nie robi.

    A skad wiesz, ze nie nalezy tego robic ?

    Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)

    J.

  • 104. Data: 2016-04-05 19:53:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czasami tak piszę, bo więcej pożytku będzie
    > jak ktoś sam sobie znajdzie.
    > W dobie internetu to żaden problem.
    > W końcu i tak napisałem jakie są moje argumenty.

    czyli nie potrafisz podać tego przepisu

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 105. Data: 2016-04-05 19:53:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to dopisz sobie, że w to wliczają się również skrzyżowania
    > z drogami niepublicznymi, wewnętrznymi, gruntowymi, itd.

    wskaż taki zapis w PoRD

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 106. Data: 2016-04-05 19:54:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > W PoRD nie ma definicji i musimy używać to co jest.

    przecież według Ciebie jest. Sam napisałeś to powyżej. to jak w końcu?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 107. Data: 2016-04-05 20:06:40
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    > przecież według Ciebie jest. Sam napisałeś to powyżej. to jak w końcu?

    To nie jest definicja, to jest tylko opis co kierowca ma zrobić.

  • 108. Data: 2016-04-05 20:10:45
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    > wskaż taki zapis w PoRD

    powiedz to policjantowi, że nie sygnalizujesz bo nie ma w PoRD.

  • 109. Data: 2016-04-05 20:15:16
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

> [...]
    >
    > A skad wiesz, ze nie nalezy tego robic ?
    >
    > Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)

    Przypuszczam, że sąd by ci wytłumaczył jaka była intencja
    ustawodawcy.

  • 110. Data: 2016-04-05 20:19:21
    Od: "Ignacy" <j...@d...hg>

    > czyli nie potrafisz podać tego przepisu

    Przecież już napisałem, że w PoRD nie ma definicji
    zmiany kierunku jazdy.