  • 1. Data: 2009-12-04 16:24:10
    Temat: zmowa - Play
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    Gdzieś mi wpaldo w oko, że Play się zmówił z innymi w sprawie telewizji. Oco
    chodzi?

    jk

  • 2. Data: 2009-12-04 17:51:18
    Temat: Re: zmowa - Play
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Miokosuki wrote:
    > Gdzieś mi wpaldo w oko, że Play się zmówił z innymi w sprawie
    > telewizji. Oco chodzi?

    Chodzą słuchy, że era, orangte plus i (być może) play zgadały się, że
    nie podpiszą umowy ze spółką Info-TV-FM na sprzedaż usług DVB-H, bo ta
    wygryzła w przetargu na koncesję na DVB-H własną spółkę wielkiej trójcy.
    W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

    Jakub

  • 3. Data: 2009-12-04 18:05:58
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

    tzn że Fresz sie utrzyma czyn ie?

    jk

  • 4. Data: 2009-12-04 19:12:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wygryzła w przetargu na koncesję na DVB-H własną spółkę wielkiej trójcy.
    > W skrócie - przepychanki. A chodzi jak zwykle o kasę :)

    Przypadkiem oni wcześniej nie zobowiązali się (umową) do wdrażania dvb-h? UPC
    już dawno zrezygnowała z pilotażu. Jak zawsze w Polsce muszą być przekręty.

  • 5. Data: 2009-12-04 21:44:26
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    4.12.2009 19:05 Miokosuki <M...@o...pl> w wiadomości
    <news:hfbj28$45a$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > tzn że Fresz sie utrzyma czyn ie?

    Nie. Zamkną i będą kazali oddać SIM-y.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-12-04 22:42:14
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 4 Gru, 18:51, "Jakub Danecki" pisze...

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16702
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16707
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=16708
    itd.

    Ircys

  • 7. Data: 2009-12-05 02:30:51
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    qwerty wrote:
    > Przypadkiem oni wcześniej nie zobowiązali się (umową) do wdrażania
    > dvb-h?

    Operatorzy? Nie mają nic takiego w koncesji. A Info - do postawienia
    nadajników (mają 4 w okolicach wawy na razie i stawiają próbnie w Łodzi i
    innych - ja testuję to w Warszawie)

    > UPC już dawno zrezygnowała z pilotażu. Jak zawsze w Polsce muszą
    > być przekręty.

    Nie, to zwykła walka o przetrwanie i (co za tym idzie) o kasę.

    Jakub

  • 8. Data: 2009-12-05 04:35:26
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > Nie. Zamkną i będą kazali oddać SIM-y.

    a coze środkami na karcie ? przepadną?

    jk

  • 9. Data: 2009-12-05 08:53:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Dec 2009 05:35:26 +0100, Miokosuki napisał(a):

    > a coze środkami na karcie ? przepadną?

    tak, chyba, że wykupisz usługę marupy zwrotne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-12-05 09:54:27
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > tak, chyba, że wykupisz usługę marupy zwrotne.

    daj linka pls, bo jestes stresie ze stracem numer

    jk