  • 1. Data: 2004-08-11 16:34:27
    Temat: zmiany w DSL
    Od: "pankot" <p...@t...pl.invalid>

    czytam czytam jakieś niepotwierdzone info o zmianach w DSL
    więc zadzwoniłem właśnie na 0800 100 000 -facet mowi ,że dostaniemy 2mbit za
    te same pieniadze czyli za free
    i że nikogo nie zmuszają na przejście z 1 na 2MBit

    byłoby fajnie
    chociaż uwierzę jak zobaczę ;)

    --
    Odpowiadając usuń invalid z adresu

  • 2. Data: 2004-08-11 19:02:08
    Temat: Re: zmiany w DSL
    Od: "xx" <n...@h...com>

    "pankot" <p...@t...pl.invalid> wrote in message
    > czytam czytam jakieś niepotwierdzone info o zmianach w DSL

    jak nie potwierdzone?? wiekszosc juz ma po 2mbity na "starych jedynkach".
    musze przyznac, ze wyciaga sie max z lacza. szkoda, ze upload marny.

    Maniek

  • 3. Data: 2004-08-11 21:37:45
    Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1>

    > jak nie potwierdzone?? wiekszosc juz ma po 2mbity na "starych jedynkach".
    > musze przyznac, ze wyciaga sie max z lacza. szkoda, ze upload marny.
    >
    > Maniek

    Witam,
    chodza plotki ze upload tez maja powiekszac w przyszlosci.

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 4. Data: 2004-08-12 06:46:35
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > Witam,
    > chodza plotki ze upload tez maja powiekszac w przyszlosci.

    chodza tez potki ze polaczenia 0202122 beda za darmo...

    ;-P

    --
    VoMi7

  • 5. Data: 2004-08-12 07:07:16
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > chodza plotki ze upload tez maja powiekszac w przyszlosci.
    Malo prawdopodobne...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 6. Data: 2004-08-12 08:55:17
    Od: Mateusz Pronobis <p...@1...0.0.1>

    VoMi7 napisał(a):

    > chodza tez potki ze polaczenia 0202122 beda za darmo...
    >
    > ;-P

    eee w to nie uwierze ;)

    --
    Mateusz Pronobis
    www.mateusz.info

  • 7. Data: 2004-08-12 10:37:32
    Od: "MeE" <a...@b...cc>

    > eee w to nie uwierze ;)

    No to nie wierz :) Na potwierdzenie mogę tylko powiedzieć, że mały lokalny
    (teren powiatu) operator telekomunikacyjny od którego teściowie mają telefon
    razem z rachunkiem przysłał informację, że za 15 zł wiekszy abonament
    (netto) oferuje nielimitowaną ilość rozmów w swojej sieci! Czyli za cenę
    około 50 impulsów przez cały miesiąc mogą rozmawiać z sąsiadami do woli.
    Od tego już krok do innych (jak w USA) usług...

    O.

  • 8. Data: 2004-08-12 11:29:09
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > około 50 impulsów przez cały miesiąc mogą rozmawiać z sąsiadami do woli.
    > Od tego już krok do innych (jak w USA) usług...

    Hint: z sąsiadami posiadajacymi aparaty w sieci tego operatora. Za
    sąsiada, ktory ma aparat w TPSA zabulisz jak zwykle.

  • 9. Data: 2004-08-12 17:25:59
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Mateusz Pronobis" <p...@1...0.0.1> wrote in message

    > eee w to nie uwierze ;)

    A gdybys sie dowiedzial, ze tpsa zarobi trzy razy tyle ile obecnie zarabia
    na 020... to bys uwierzyl ?

    --
    ---

  • 10. Data: 2004-09-12 19:23:30
    Od: "malutka" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zamiast sie cieszyc zwiekszeniem transferu danych, szukacie haczyka...
    pracuje na 0800... i codziennie te pytania o zmiany...