eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmzmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczą? › zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczą?
    Date: Mon, 2 Jul 2012 12:19:16 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <jss3k4$dci$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1341231556 13714 172.20.26.241 (2 Jul 2012 12:19:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jul 2012 12:19:16 +0000 (UTC)
    X-User: newsroomy
    X-Forwarded-For: 89.206.32.18
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1032946
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,

    W okresie ważności konta zmieniłem sobie taryfę na Plus na Kartę kodem *147*11#
    z opłata 3 PLN (złodziejstwo, ale niech im będzie). Po otrzymaniu SMS
    potwierdzajacego zmiane taryfy uruchomilem sobie kodem *136*11*04# usługę Rok
    Ważności Konta i następnie doładowalem sobie konto kwotą 5 PLN. Kwota
    doładowania zwiekszyla srodki, waznosc konta na polaczenia wychodzace
    wydluzyla sie do lipca 2013. To ostatnie teoretycznie.
    Od tego czasu jakakolwiek próba połączenia się z dowolnym numerem generuje
    komunikat 'numer jest w tym momencie nieosiągalny', działają mi tylko
    polaczenia na nry 800... ....
    Próbowalem skontaktować się na czacie online. bylem 3-ci w kolejce.
    Czekałem...2....1.. i pojawiło się 'w tej chwili nie ma wolnych agentów'/

    Czy ktoś z Was wie jak sobie poradzić z jak zwykle prokliencką polityką
    molocha (pdo kierunkiem solorza w szczegolnosci)? Poza oczywiscie zmianą
    operatora ;)

    Swoją drogą gratuluję ekipie Solorza. Pojecie o biznesie może i mają, ale
    pojecia o Klientach i ich obsludze mają marne - i dotyczy to roznych spoleczek
    w ktorych ci ludzie występują. Moja rada dla nich otwierają rzeźnie i masarnie
    albo plantacje orzecha włoskiego a nie zajmują się biznesami z czynnikiem ludzkim.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.07.12 14:37
  • 02.07.12 15:09 dizel
  • 03.07.12 11:09 to
  • 04.07.12 00:46
  • 04.07.12 16:58 TGor
  • 04.07.12 17:55 John Kołalsky
  • 05.07.12 12:32 to
  • 05.07.12 12:32 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: