  • 21. Data: 2009-06-01 12:51:37
    Temat: Re: zloty zloty....
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Eskimos" napisał :

    > Jak nie wiesz co to i gdzie jest, to skąd wiesz, że nie ma?

    No właśnie. A to przecież takie proste. Zakułko to jest to, co jest za
    kołem. Ponieważ za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, że za przednim.
    Czyli silnik albo chłodnica, zależy od motura.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 22. Data: 2009-06-01 17:16:38
    Od: n...@s...com

    On Mon, 1 Jun 2009 14:51:37 +0200, "Wojciech G."
    <w...@w...ursynet.com> wrote:

    >kołem. Ponieważ za tylnym prawie nic nie ma, no to jasne, że za przednim.
    >Czyli silnik albo chłodnica, zależy od motura.

    To u Ciebie ten, tereferelewar ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-06-01 19:48:23
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik newrom napisał :

    > To u Ciebie ten, tereferelewar ?

    Duolewar. Paratereferelewar jest z tyłu. A Duo jest tak jakoś bardziej nad
    niż za.
    Chwale se. Działa.
    --
    PZDR