  • 21. Data: 2013-12-08 07:29:07
    Temat: Re: żegnamy szewłoléééé
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-07 23:01, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Jeden dowód, że ktoś kupuje Ci wystarczy, czy przestaniesz bzdurzyć
    > swoimi kwantyfikatorami tak od razu?

    Że ktoś nie wystarczy, że większość kupujących ten model z takim
    wyposażeniem już tak.

    > To napisz o co Ci chodzi.

    Już napisałem. Może czytaj posty na które odpowiadasz.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-12-08 08:46:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Że ktoś nie wystarczy,

    Czyli nie zrozumiałeś przekazu z poprzedniego zdania, czy nadal nie
    rozumiesz co napisałeś?
    HINT: "nikt".

    > Już napisałem.

    Nie napisałeś.
    Napisałeś że Aveo jest tanie, co nie jest prawdą, bo konkurencja jest
    tańsza.
    Pewnie chodzi Ci o jakiś egzemplarz, który jest tańszy niż coś innego, nie
    wiadomo co, bo tego też nie napisałeś.

    Więc napisz o jaki egzemplarz chodzi, ile kosztuje, ile kosztuje podobnie
    wyposażona konkurencja, to będzie można ocenić Twoją wiarygodność.
    Na tą chwilę IMO raczej mijasz się z prawdą, Aveo drogie nie jest, ale
    specjalnie tanie też nie.

  • 23. Data: 2013-12-08 14:42:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-08 08:46, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Czyli nie zrozumiałeś przekazu z poprzedniego zdania, czy nadal nie
    > rozumiesz co napisałeś?
    > HINT: "nikt".

    Mam wrażenie że jednak nie rozumiesz co czytasz.

> [...]
    > Na tą chwilę IMO raczej mijasz się z prawdą, Aveo drogie nie jest, ale

    W jednej wypowiedzi piszesz nie jest prawdą że Aveo jest tanie
    aby potem napisać że nie jest drogie.
    Daj znać jak się zdecydujesz jakie jest.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-12-08 16:09:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > W jednej wypowiedzi piszesz nie jest prawdą że Aveo jest tanie
    > aby potem napisać że nie jest drogie.

    "Tanie" nie oznacza CAŁEGO możliwego podzbioru aut, które nie są drogie.
    Taki Ford czy Opel jest dużo tańszy od VW zazwyczaj, więc drogi nie jest,
    ale tani też nie, bo jest cała kupa aut tańszych, oferujących to samo.
    Paniał, czy też za trudne?

    >cena katalogową golasa którego nikt nie kupuje

    > Mam wrażenie że jednak nie rozumiesz co czytasz.

    Jako że albo jesteś za głupi żeby zrozumieć przekaz, albo za bardzo nie
    chcesz się przyznać iż napisałeś bzdurę, ciąg dalszy nie ma sensu.
    EOD

  • 25. Data: 2013-12-09 16:40:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-12-08 16:09, Użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > Taki Ford czy Opel jest dużo tańszy od VW zazwyczaj, więc drogi nie
    > jest, ale tani też nie, bo jest cała kupa aut tańszych, oferujących to

    Widzisz geniuszu logiki, rozmowa jest o o wewnętrznej konkurencji
    Opla z Chevroletem więc nie wciskaj Forda czy VW.

    > Jako że albo jesteś za głupi żeby zrozumieć przekaz, albo za bardzo nie
    > chcesz się przyznać iż napisałeś bzdurę, ciąg dalszy nie ma sensu.

    Mądry wprawdzie to ty nie jesteś ale jesteś na tyle sprytny aby
    nie odpowiadać na zarzuty i ich nie cytować. Więc rozumiem niechęć
    do kontynuacji.