  • 1. Data: 2011-06-21 19:39:40
    Temat: zdjęcia z datownikiem?
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    K800 SE miał aparat foto w którym można było włączyć datownik widoczny na
    zdjęciach.
    Czy są jakieś inne nowsze telefony, które mają datownik widoczny na
    zdjęciach

  • 2. Data: 2011-06-21 20:57:20
    Temat: Re: zdjęcia z datownikiem?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 21:39:40 +0200, andy napisał(a):

    > K800 SE miał aparat foto w którym można było włączyć datownik widoczny na
    > zdjęciach.
    > Czy są jakieś inne nowsze telefony, które mają datownik widoczny na
    > zdjęciach

    A nie wystarczy datownik w exifie? Zawsze możesz sobie jakimś programem
    zrobić, żeby data była widoczna na zdjęciu.

    Aha, HTC Desire umożliwia wstawienie takiego datownika.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 3. Data: 2011-06-22 01:01:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-21 22:57, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A nie wystarczy datownik w exifie? Zawsze możesz sobie jakimś programem
    > zrobić, żeby data była widoczna na zdjęciu.
    >
    > Aha, HTC Desire umożliwia wstawienie takiego datownika.

    Fajny jest do tego programik Photo Stamper.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-06-22 07:51:28
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Aha, HTC Desire umożliwia wstawienie takiego datownika.

    Jakos nie mogę tego znaleźć a przydałoby mi się.
    soft Fryo2.2
    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2011-06-22 19:18:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2011 09:51:28 +0200, Amir napisał(a):

    > Jakos nie mogę tego znaleźć a przydałoby mi się.
    > soft Fryo2.2

    Bosz...

    Ustawienia aparatu->sygnatura czasu.

    HINT: lista opcji da się przewijać w dół i w górę...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 6. Data: 2011-06-23 11:31:06
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1x2q69zf68w2k.fofy12mi6xrn$.dlg@40tude.net...

    > A nie wystarczy datownik w exifie? Zawsze możesz sobie jakimś programem
    > zrobić, żeby data była widoczna na zdjęciu.

    Rzecz w tym aby przeglądając zdjęcia można było widzieć od razu kiedy
    zostało zrobione.
    Jest to istotne gdy ogłada się zdjęcia sprzed tygodni czy miesięcy,
    porównując to co zostało sfotografowane.

    > Aha, HTC Desire umożliwia wstawienie takiego datownika.

    Do exifu czy zdjęcia?

  • 7. Data: 2011-06-23 11:57:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 13:31:06 +0200, andy napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:1x2q69zf68w2k.fofy12mi6xrn$.dlg@40tude.net...

    > Rzecz w tym aby przeglądając zdjęcia można było widzieć od razu kiedy

    Są przeglądarki które takie informacje wyświetlają w czasie oglądania.

    > Jest to istotne gdy ogłada się zdjęcia sprzed tygodni czy miesięcy,
    > porównując to co zostało sfotografowane.

    Nie widzę problemu.

    > Do exifu czy zdjęcia?

    Do exifu jest wstawiana data zawsze. Do zdjęcia - jak włączysz taką
    funkcję.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 8. Data: 2011-06-23 14:48:28
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Do exifu jest wstawiana data zawsze. Do zdjęcia - jak włączysz taką
    > funkcję.

    Ale zdarza się, że telefon nie ma takowej, choć potrafi twarzyczkę
    znaleźć, czy też jakiś efekcik trzasnąć :) Wtedy co, zewnętrzna
    aplikacją i _wio_ po plikach?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2011-06-23 15:56:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 23 Jun 2011 16:48:28 +0200, Irek N. napisał(a):

    > Ale zdarza się, że telefon nie ma takowej, choć potrafi twarzyczkę
    > znaleźć, czy też jakiś efekcik trzasnąć :) Wtedy co, zewnętrzna
    > aplikacją i _wio_ po plikach?

    Tak.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 10. Data: 2011-06-23 17:53:31
    Od: Paweł Depczyński <d...@g...com>

    Na androidzie aplikacja LgCamera umożliwa wstawianie daty na samo
    zdjęcie.