  • 1. Data: 2015-08-28 22:57:59
    Temat: zasilacz 12V+5V molex
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    molex, ale nie jestem w stannie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2015-08-29 13:30:29
    Temat: Re: zasilacz 12V+5V molex
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.08.2015 o 22:57, platformowe głupki pisze:
    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex, ale nie jestem w stannie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?
    tak. ale nie tak jak chcesz. JA miałem taki zasilacz, właśnie do dysku
    twardego niby zewnętrznego bez kieszeni. Tyle że miał wypisane parametry
    z kosmosu, ale miałem nadzieje że chociaż zwykły dysk uciągnie. Tak,
    uciągnął, ale nie za długo. nie pamiętam czy to był tydzień, czy 3
    miesiące, ale jak padł, to kupiłem zasilacz z niniPC, z wentylatorkiem,
    nie za duży i działa parę lat. Jakbyś nie znalazł, to napisz, sprzedam
    Ci. Jak chcesz zasilacz wielkości laptopowego - nie pomogę.

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-08-29 14:00:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie chodzi o to, miesiąc temu jak wpisałem w wyszukiwarce allegro
    "zasilacz molex" to miałem 100 tysięcy aukcji, dziś jak wpisuję to samo,
    nie znajduje nic... może Ktoś chociaż powie w jakiej kategorii szukać?

  • 4. Data: 2015-08-29 14:30:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > nie chodzi o to, miesiąc temu jak wpisałem w wyszukiwarce allegro
    > "zasilacz molex" to miałem 100 tysięcy aukcji, dziś jak wpisuję to samo,
    > nie znajduje nic... może Ktoś chociaż powie w jakiej kategorii szukać?

    Kup jakikolwiek zasilacz do PC, aby tylko miał potrzebne Tobie wtyczki.
    Ewentualnie kup jeszcze przejściówki.

    Możesz nawet kupić zasilacz w standardzie AT, a nie ATX, będziesz miał
    jeszcze normalny, mechaniczny wyłącznik.

    Tylko nie włączaj zasilacza bez obciążenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-08-29 15:07:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale jak chcę taki mały typowy zasilacz do kieszeni z molexem na wyjściu,
    pytałem gdzie to znaleźć?

  • 6. Data: 2015-08-29 15:32:04
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 22:57:59 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex, ale nie jestem w stannie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?

    http://www.aliexpress.com/item/12V-5V-2A-Power-Suppl
    y-Charger-Converter-Adapter-For-External-Hard-Disk-D
    rive-HDD-CD-DVD/32435030771.html?spm=2114.01020208.3
    .1.Fg6Uos

  • 7. Data: 2015-08-29 15:39:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o to chodzi właśnie
    ale coś na allegro, wyszukiwarka nie radzi sobie z "zasilacz molex"?

  • 8. Data: 2015-08-29 15:45:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > nie chodzi o to, miesiąc temu jak wpisałem w wyszukiwarce allegro
    > "zasilacz molex" to miałem 100 tysięcy aukcji, dziś jak wpisuję to samo,
    > nie znajduje nic... może Ktoś chociaż powie w jakiej kategorii szukać?

    Moze wtedy miałes zaznaczone: szukaj w opisach?

  • 9. Data: 2015-08-29 15:50:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zaznaczenie nie poomaga... nic nie znajduje

  • 10. Data: 2015-08-29 16:59:04
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 15:39:24 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > o to chodzi właśnie
    > ale coś na allegro, wyszukiwarka nie radzi sobie z "zasilacz molex"?

    A co za różnica? Tam też kupujesz za złotówki. I wysyłka za darmo.