  • 11. Data: 2010-11-08 22:43:11
    Temat: Re: zapalmiczka
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 08 Nov 2010 19:21:56 +0100, Marcin Kiciński
    <k...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    >Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie
    >palę więc mam bez :P

    Podobna dopłata za samą zapalniczkę był swego czasu do Fiata CC.
    Przewody były doprowadzone, a zapalniczka w sklepie z akcesoriami do
    Fiatów kosztowała 20 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-11-09 00:04:49
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    zbyszek <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jendrek" <J...@g...com> napisał w wiadomości

    A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali
    bezpieczniki?

  • 13. Data: 2010-11-09 09:36:31
    Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali
    > bezpieczniki?
    >
    > --
    Zadzwoniłem do serwisu i zdecydowanie odradzali wkładanie zapalniczki .
    Powiedziano mi , że wybrałem wersje dla niepalących i gniazda służą
    wyłącznie do zasilania urządzeń dodatkowych .

  • 14. Data: 2010-11-09 20:55:45
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 20:12, Wmak pisze:

    > A masz tam gniazdo do wtykania ładowarek i innych akcesoriów ?

    Oczywiście samo gniazdo zapalniczki jest gratis :)

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 15. Data: 2010-11-09 22:54:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 08:52, BartekK pisze:

    > Samo gniazdo zapalniczki występuje chyba zawsze, najwyżej posiada
    > "zatyczkę" zamiast zapalniczki.

    Kabla do anteny w nowym polo też nie ma w podsufitce.. Tną koszta jak
    tylko się da! Puszczenie przewodów do zapalniczki to też jest koszt.