  • 11. Data: 2015-10-29 13:35:15
    Temat: Re: zamówienie
    Od: albercik <n...@g...pl>

    > Z drugiej strony trochę mnie irytuje, że przy odpowiadaniu na grupy
    > pierwszy guzik to "odpowiedz bezpośrednio mailem".

    kliknij tam ppm, wybierz dostosuj i poprzestawiaj przyciski jak Ci
    wygodnie...

  • 12. Data: 2015-10-29 16:44:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Liwiusz pisze tak:

    > Czasem mnie zastanawia bezmyślne używanie powiedzeń. Wszak
    > "thunderbid" to nie jest "coś do wszystkiego" - ma oddzielne
    > funkcje do poczty, oddzielne do grup, od tego, że się by to
    > podzieliło na dwie aplikacje nic się nie polepszy. Może jeszcze do
    > grup mam używać innego komputera?
    >
    > No cóż, ale jak dla kogoś reklamowe slogany to mądrości życiowe...

    Właśnie że się bardzo polepszy. Jakby nie miał skonfigurowanej poczty
    albo w ogóle poczty w czytniku to by nie wysłał. A nie wysłanie jest
    ważniejsze od czegokolwiek. Kiedyś sieknie coś poważnego na grupy to
    się nauczy. Widać ma jaja ze stali, że igra z ogniem.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 13. Data: 2015-10-30 07:16:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-29 o 10:31, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Nix" <v...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:n0sn72$hrd$1@mx1.internetia.pl...

    > Spoko. Już wysyłam!

    To ja poproszę to samo, co ten pan zamawiał.

    --
    MN

  • 14. Data: 2015-11-02 13:29:04
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>