  • 11. Data: 2024-07-02 16:16:50
    Temat: Re: zamek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Jul 2024 16:05:24 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Jechać równolegle z tą samą prędkością z kierunkowskazem, ktoś wpuści to
    > ok.

    No to tak jadę, ktos wpuszcza, a sie okazuje, ze za daleko było :-)

    > W odległości do końca lewego pasa, która nie spowoduje zmniejszenia
    > Twojej prędkości asertywnie w prawo z zasadą zamka.

    Asertywnie w prawo i bum, bo akurat ktos obok jedzie, i nie widzi
    kierunkowskazu, albo uważa, że się za nim zmieścisz :-)

    Przy predkosci 40km/h potrzebuje ok 5-15m na zatrzymanie.
    Tu nie było 40km/h, ale zapali się zielone, i prawy pas ruszy ...

    J.

  • 12. Data: 2024-07-02 16:26:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.07.2024 o 15:54, r...@k...pl pisze:

    > I bardzo dobrze skoro nie umiesz jeździć. Jak widzę dzbana zmieniającego 20m
    > przed końcem, to zwyczajnie go nie wpuszczam.

    Ale 10 metrów już będzie OK?

  • 13. Data: 2024-07-02 18:42:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:n175cihwqszw$.huewytdbuy$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No i nie wiem o tym myśleć - chamstwo, nieświadomi,
    > czy oni jadą prawidłowo, a ja nie ...

    Niecierpliwe bydło.

    To są młoty, które jadą jak w grze komputerowej.
    Budzą się z transu dopiero pod blokiem.

    Bo dobry kierowca wie, że nie wszyscy są tak dobrzy jak on.
    Spotka powolną Krysię i już szukamy lakiernika.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 14. Data: 2024-07-02 19:40:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jul 2024 15:59:34 +0200, w <fi31kjlbnq51$.ox9bqo9xbo9w.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To przy ilu metrach wpuszczasz?

    Musi zatrzymać się przed zakończeniem pasa.

  • 15. Data: 2024-07-02 19:41:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jul 2024 16:26:35 +0200, w <v612mq$mc8$3@news.chmurka.net>, nadir
    <n...@h...org> napisał(-a):

    > Ale 10 metrów już będzie OK?

    Jeżeli jest to długonoga blondynka to będzie OK.

  • 16. Data: 2024-07-02 22:56:24
    Od: ptoki <p...@e...pl>

    On 2024-07-02 05:47, J.F wrote:

> [...]
    >
    > Tory remontują i lewy pas zamknięty.
    > jakies 20m do barierki, juz żółte strzałki na jezdni, więc
    > kierunkowskaz w prawo i grzecznie zmieniam pas.

    No to w normie. Tak jak i ja obserwuje.

    > Zwężenie tuz przed skrzyżowaniem, światła, sytuacja prawie stojąca.
    > No ale zapali się zielone za chwilę.
    >
    > No i nie wiem o tym myśleć - chamstwo, nieświadomi,
    > czy oni jadą prawidłowo, a ja nie ...

    Pol na pol.
    IMHO zamek to taki ni pies ni wydra. Jak masz auto do skasowania na
    cudzym OC to sprobuj "wymusic" i zobacz co policja powie. A powie tak
    jak rabin. raz tak raz owak.

    > Na szczęscie ktoś tam jeszcze ruch blokował, i to ja pojechałem
    > pierwszy, a oni stali i stali :-)

    To akurat norma.

    Ja sie ciesze bo wiekszosc ludzi do konca nie jedzie wiec i tak
    nadrabiam sporo jadac po pasie co sie konczy.

    --
    Lukasz

  • 17. Data: 2024-07-03 13:21:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Jul 2024 19:40:53 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Musi zatrzymać się przed zakończeniem pasa.

    On sie zatrzymuje, ty się zatrzymujesz, on rusza, ty czekasz, a
    zielone swiatło gaśnie ...
    nie lepiej wczesniej wpuscic ?

    Poza tym to był korek - co chwila się ktoś zatrzymywał ... przed
    koncem pasa, tylko jedni 20m a inni 2m :-)

    J.

  • 18. Data: 2024-07-04 16:29:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-07-03 o 13:21, J.F pisze:

> [...]
    > nie lepiej wczesniej wpuscic ?
    >
    > Poza tym to był korek - co chwila się ktoś zatrzymywał ... przed
    > koncem pasa, tylko jedni 20m a inni 2m :-)

    "...jest obowiązany _bezpośrednio_ przed miejscem wystąpienia przeszkody
    lub miejscem zanikania pasa ruchu umożliwić..."

    --
    Pete

  • 19. Data: 2024-07-04 20:56:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 3 Jul 2024 13:21:22 +0200, w
    <1p88xcg4a3rxg$.1f7xrxmcjnc9o.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > On sie zatrzymuje, ty się zatrzymujesz, on rusza, ty czekasz, a
    > zielone swiatło gaśnie ...

    To ma się zebrać szybciej.

    > nie lepiej wczesniej wpuscic ?

    Wtedy zielone świeci się dłużej?

    > Poza tym to był korek - co chwila się ktoś zatrzymywał ... przed
    > koncem pasa, tylko jedni 20m a inni 2m :-)

    I wpuszczamy tylko tych drugich.

  • 20. Data: 2024-07-05 12:49:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jul 2024 20:56:21 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Wed, 3 Jul 2024 13:21:22 +0200, w
    > <1p88xcg4a3rxg$.1f7xrxmcjnc9o.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > To ma się zebrać szybciej.

    upewnienie się, że cię wpuszczą, ruszenie od zera, skręt - to wszystko
    trwa.

    > Wtedy zielone świeci się dłużej?

    nie, ale będac juz na właściwym pasie wystarczy gaz wcisnąc.

    > I wpuszczamy tylko tych drugich.

    IMO - 2m to trochę mało.
    A 20 jak widać za duzo.

    No cóż, następnym razem poczekam jeszcze z 5m po czym będe zmieniał
    pas powoli, przez 10m :-)

    J.