  • 11. Data: 2016-03-19 21:22:17
    Temat: Re: załamka
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-19 o 20:42, Adam pisze:

    > Termostat nie ma sprawności, tylko temperaturę otwarcia :)

    Miałem na myśli stan sprawny/zepsuty. :P

    > Owszem - jest problem w nowych dizlach (z pompowtryskiwaczami i TDI) -
    > one są "zimne". Stąd też w niektórych autach stosuje się dodatkowe
    > dogrzewacze - np. we Freelanderze miałem Webasto.

    To swoją drogą, ale nawet benzyniaki potrafią się długo nagrzewać, jeśli
    jest np. -10 stopni, a ruszasz spod domu i jedziesz 20-30km ze średnią 70.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2016-03-19 21:26:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 18 Mar 2016 05:13:33 -0500, Pszemol napisał(a):

    > jak
    > jest uszczelniony taki plastikowy korek spustowy
    > w plastikowej misce - czy jest gwint/podkładka czy
    > jakaś inna metoda? Jaką siłą się go dokręca, sprawdzałeś?

    Takie połączenia plasik-plasik zazwyczaj uszczelnia się oringiem.

  • 13. Data: 2016-03-19 21:29:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Mar 2016 19:13:36 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Ja wiem? Mi z takiego baku nie raz paliwo spuścili (śrubokrętem).

    Ale dali radę przebić?
    Czy to może była raczej lutownica czy jakiś inny sposób na wytopienie
    dziury?

    Bo patrząc na niektóre ślady które nosi od spodu mój zbiodnik w Hondzie,
    mam wrażenie że jest on niezniszczalny :)
    Dwa razy rozleciał się po uderzeniach kosz z pompą paliwa, a sam zbiornik
    cały czas sprawny.

  • 14. Data: 2016-03-20 22:11:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-19 o 21:22, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Miałem na myśli stan sprawny/zepsuty. :P

    OK :)

    Czasem techniczne wykształcenie przeszkadza ;)

    > To swoją drogą, ale nawet benzyniaki potrafią się długo nagrzewać, jeśli
    > jest np. -10 stopni, a ruszasz spod domu i jedziesz 20-30km ze średnią 70.

    To może GDI.
    Nie spotkałem w miarę nowego benzynowego, począwszy od gaźnikowych do
    wielopunktowych wtrysków, który by się długo grzał.
    Oczywiście pomijam stare konstrukcje typu M20, S15, czy jakieś GAZ-y,
    UAZ-y czy inne Żiguli, albo chłodzone powietrzem, począwszy od Malucha
    aż do dużych ciężarówek Tatra.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2016-03-21 09:00:54
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 16:02, megrims pisze:
    > Wymieniłem olej w Golfie R. Przy okazji wlazłem pod auto
    > i popatrzałem. R 300KM ma plastikową miskę olejową i plastikowy
    > korek spustu oleju, który można odkręcić monetą.
    >
    > Czy niedługo całe silniki będą plastikowe?

    Czipowałeś go?

  • 16. Data: 2016-03-22 01:03:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Takie połączenia plasik-plasik zazwyczaj uszczelnia się oringiem.

    No jasne.
    Tak jak korek spustowy w chłodnicy w moim starym Nissanie 1994 :-)
    Dzięki :-)

  • 17. Data: 2016-03-22 01:53:51
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 19 Mar 2016 21:29:09 +0100 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał:

    >Czy to może była raczej lutownica czy jakiś inny sposób na wytopienie
    >dziury?

    Może zapalniczka? :-)