-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: zagadka
Date: Fri, 18 Jun 2010 21:53:03 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 16
Message-ID: <hvgiv5$qv3$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-90-25.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1276890917 27619 87.205.90.25 (18 Jun 2010 19:55:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jun 2010 19:55:17 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2290439
[ ukryj nagłówki ]Pacjent Vectra C
Zrobiona zbieżność i geometria przód i tył przed wymianą opon na nowe.
Po wymianie opon auto lekko ściąga w prawo i od 120 pojawiają się
drgania na kierownicy, powrót do wulkanizatora, powtórne wyważanie kół,
przekładki na inne felgi efekt - zmniejszone bicie kierownicy, nadal
leciutko ściąga w prawo. Jakiś czas pojeździłem i stwierdziłem przed
dłuższą trasą, że tak nie może być - wizyta u innego wulkanizatora, na
pierwszy rzut oka bardziej zaawansowane urządzenia diagnostyczne i teraz
najważniejsze, wszystko robili na moich oczach, zdjeli opony i powtórnie
je założyli po pomiarach na te same felgi, a zmontowane koła trafiły na
te same miejsca w samochodzie i efekt - auto nie ściąga już na prawo i
nie pojawia się drżenie kierownicy, to że nie drży mogę zrozumieć, bo
lepiej wyważyli, ale dlaczego przestało ściągać, lub dlaczego wcześniej
ściągało? Czy sposób założenia opon. no bo już nie wiem co innego może
mieć wpływ na to jak auto się prowadzi?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.10 22:21 Tomasz Pyra
- 18.06.10 22:37 Przemysław Czaja
- 18.06.10 23:08 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=