eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzagadkazagadka
  • Data: 2010-06-18 21:53:03
    Temat: zagadka
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pacjent Vectra C
    Zrobiona zbieżność i geometria przód i tył przed wymianą opon na nowe.
    Po wymianie opon auto lekko ściąga w prawo i od 120 pojawiają się
    drgania na kierownicy, powrót do wulkanizatora, powtórne wyważanie kół,
    przekładki na inne felgi efekt - zmniejszone bicie kierownicy, nadal
    leciutko ściąga w prawo. Jakiś czas pojeździłem i stwierdziłem przed
    dłuższą trasą, że tak nie może być - wizyta u innego wulkanizatora, na
    pierwszy rzut oka bardziej zaawansowane urządzenia diagnostyczne i teraz
    najważniejsze, wszystko robili na moich oczach, zdjeli opony i powtórnie
    je założyli po pomiarach na te same felgi, a zmontowane koła trafiły na
    te same miejsca w samochodzie i efekt - auto nie ściąga już na prawo i
    nie pojawia się drżenie kierownicy, to że nie drży mogę zrozumieć, bo
    lepiej wyważyli, ale dlaczego przestało ściągać, lub dlaczego wcześniej
    ściągało? Czy sposób założenia opon. no bo już nie wiem co innego może
    mieć wpływ na to jak auto się prowadzi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: