    Date: Sun, 30 Sep 2012 13:24:20 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: za mocne zawiasy w laptopie

    witam

    pękła mi obudowa ekranu w laptopie. posklejam sobie, wzmocnie, ale
    pęknie znowu. Problemem są "za silne" zawiasy. Potrzebuje więc je jakoś
    osłabić, ale nie bardzo jest do nich dojście. Czy praktycy mogą mi
    powiedzieć jak wewnątrz zawiasów ekranu jest wywoływane tarcie, tak a by
    był na podobnym poziomie przez wiele lat? Czy jak tam gdzieś kapnę
    kropelkę oleju - osiągnę sukces czy załatwię sobie te zawiasy na dobre?

    ToMasz