  • 11. Data: 2023-07-06 11:08:10
    Temat: Re: za Tuska nie mieliście estakady
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-05 o 19:29, r...@k...pl pisze:

    > Wystarczy sprawdzić. Wiem, wiem, dla ciebie za trudne. Szwajcaria, Niemcy,
    > ogólnie Benelux, skandynawskie. Takich jak ty tam nie ma albo są folklorem we
    > właściwej liczbie 5-10%.

    I dalej brniesz w narrację że to zależy od wykształcenia?

    Takich jak ja jest tam 10%?

    Nie kompromituj się

  • 12. Data: 2023-07-06 18:43:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Jul 2023 11:08:10 +0200, w <u8605s$vur$1$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > I dalej brniesz w narrację że to zależy od wykształcenia?

    Pewnie od innych rzeczy też, ale ta jest priorytetowa.
    Mądry człowiek jak czegoś nie wie, to się dowie, a nie pierdzieli farmazony z
    niedouczenia.

    > Takich jak ja jest tam 10%?

    Tyle mniej więcej mają tam populiśc.

    > Nie kompromituj się

    Ty nie wiesz, ale pierdzielisz. Czyli to o tobie pisałem :)

  • 13. Data: 2023-07-08 23:38:06
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.07.2023 o 14:58, PiteR pisze:
    > i Tik Toka.
    >
    > Czego Niemiec nie zbudował (bo nie zdążył) to my żeśmy załatwiliśmy.

    Ale Niemcy tunel do Świnoujścia zbudowały :]

    PiSiory w sumie tak muwio, bo UE to Niemcy przecież i Makrela...a UE
    dało 85% kasiory na tunel. Noale to Polacy budowali...za pinondze UE :D

    15% kasiory dał samorząd...ale PiSiory muwio że filksdojcze mieszkajo w
    Swinoujściu :D

    Ale wstążkę PiSy przecinały :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-07-09 14:54:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Jul 2023 23:38:06 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Ale Niemcy tunel do Świnoujścia zbudowały :]

    Konsorcjum z przewagą Niemiec, za pomocą chinskiej maszyny.

    > PiSiory w sumie tak muwio, bo UE to Niemcy przecieĹź i Makrela...a UE
    > dało 85% kasiory na tunel. Noale to Polacy budowali...za pinondze UE :D

    Ale UE juz nie ma swoich pieniędzy.
    Ma nasze, składkowe.
    Podobno ciagle jeszcze wychodzimy na plus, ale moze sie skończyć.

    > 15% kasiory dał samorząd...ale PiSiory muwio że filksdojcze mieszkajo w
    > Swinoujściu :D
    > Ale wstążkę PiSy przecinały :D

    A samorząd tam jaki?

    Poza tym ... to droga krajowa - Generalna Dyrekcja nic nie dała?

    J.

  • 15. Data: 2023-07-09 15:48:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.07.2023 o 14:54, J.F pisze:

    > Konsorcjum z przewagą Niemiec, za pomocą chinskiej maszyny.

    > Ale UE juz nie ma swoich pieniędzy.
    > Ma nasze, składkowe.
    > Podobno ciagle jeszcze wychodzimy na plus, ale moze sie skończyć.

    Fajne brednie.

    > A samorząd tam jaki?

    Sraki.
    Czysta komuna i lewactwo :D
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_%C5%BBmurkiewic

    > Poza tym ... to droga krajowa - Generalna Dyrekcja nic nie dała?

    Wiedziałem od zawsze, że jesteś PiSiorem i nawet oglądasz TVPiS :)
    Nawalony propagandą jak Messerschmitt :]

    PiS dało ZERO, powtarzam, ZERO złotych a spija soczek najwięcej.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-07-09 16:49:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 Jul 2023 15:48:13 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Fajne brednie.

    Ktore, ze wpłacamy składkę do UE, czy ze dostajemy więcej z powrotem?

    Fakt, nie uwzględniłem ostatnich kar ...

    > Sraki.
    > Czysta komuna i lewactwo :D
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_%C5%BBmurkiewic

    I takiemu Unia dała ... :-)

    Jest jeszcze rada miasta, gdzie PiS w wyraĹşnej mniejszosci
    https://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/106/25778/rada
    -miasta-swinoujscie-viii-kadencji-2018-2023

    I Sejmik wojewĂłdztwa, gdzie juz nie jest tak wyraĹşnie.
    Ale napisali, ze miasto dało, a nie województwo.

    > Wiedziałem od zawsze, że jesteś PiSiorem i nawet oglądasz TVPiS :)
    > Nawalony propagandą jak Messerschmitt :]
    >
    > PiS dało ZERO, powtarzam, ZERO złotych a spija soczek najwięcej.

    No coz, dla takiej bezpartyjnej wladzy ... zaprosic premiera to zawsze
    cos, moze jeszcze sypnąc groszem, a jak nie sypnie, to zawsze mozna
    przypomniec, ze nic nie wpłacili :-)

    Dziwi mnie tylko trochę, ze spadło na samo miasto.
    No ale jak Unia sypnęła szczodrze, to po co dopłacac :-)

    https://www.swinoujscie.pl/pl/news/content/17405
    33 mln w jednym roku na 780mln budzet ... moze znosnie ...

    Jeszcze takie cos
    "Inwestorem budowy tunelu jest Gmina Miasto Świnoujście, a Inwestorem
    Zastępczym w jej imieniu Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Szczecinie."

    I grosza nie dołożyła, jesli nie liczyc nadzoru inwestorskiego?

    https://konkret24.tvn24.pl/polska/spor-o-tunel-w-swi
    noujsciu-co-zrobily-kolejne-rzady-7139907

    No ale przynajmniej nie utrudniał :-)

    Ale patrzac na całosc ... jednak zasługa Kaczynskiego z 2006r ?

    No i koncowka
    "W listopadzie 2022 roku prezydent Świnoujścia zwrócił się do ministra
    infrastruktury o wsparcie miasta środkami budżetu państwa na budowę
    tunelu pod Świną. Chodziło o 38 mln zł. Jak podkreślali wówczas
    samorządowcy, pieniędzy brakowało przez rosnącą inflację. Jarosław
    Jaz, rzecznik prezydenta Świnoujścia, w odpowiedzi na pytanie
    Konkret24 przekazał, że do tej pory nie przyszła odpowiedź z resortu.
    Ostateczne rozliczenie inwestycji wciąż jest jeszcze przed
    samorządowcami, lecz już widzą, że pieniędzy może zabraknąć. "

    I tu sie PiS moĹźe wykazac :-)
    Tylko wykazac sie przed wyborami, czy poczekac na po wyborach - oto
    jest pytanie :-)

    J.

    P.S. Z drugiej strony ... jak sie cos w tunelu stanie ... moze by sie
    przydały promy na chodzie ...

  • 17. Data: 2023-07-09 17:41:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Gdzie?

    -----

  • 18. Data: 2023-07-14 12:55:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 9 Jul 2023 16:49:28 +0200, w
    <1smsh5b8s5928$.w81m5yhv6ctx$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > I grosza nie dołożyła, jesli nie liczyc nadzoru inwestorskiego?

    Ich pracę szacuje się na 2mln zł. Tyle rzund dołożył.

  • 19. Data: 2023-07-14 14:38:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.07.2023 o 12:55, r...@k...pl pisze:

    > Ich pracę szacuje się na 2mln zł. Tyle rzund dołożył.

    "Zaczęło się od koalicji PiS z Samoobroną RP i Ligą Polskich Rodzin,
    kiedy zabezpieczono w rezerwie celowej 2 mln zł na sporządzenie studium
    wykonalności tunelu w Świnoujściu dla budżetu 2007 roku i kiedy
    podpisano umowę w sprawie studium wykonalności."

    https://www.money.pl/gospodarka/tunel-pod-swina-ma-l
    aczyc-a-dzieli-spor-z-unijnymi-pieniedzmi-w-tle-6914
    227194964704a.html
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-07-14 14:39:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > https://www.money.pl/gospodarka/tunel-pod-swina-ma-l
    aczyc-a-dzieli-spor-z-unijnymi-pieniedzmi-w-tle-6914

    Obecna władza nie dołożyła nawet złotówki.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>