-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "brum" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: [z archiwum ą]czesc 10
Date: Wed, 6 Jan 2010 17:33:00 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 75
Message-ID: <hi2dvg$n4$1@news.onet.pl>
Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
X-Trace: news.onet.pl 1262795568 740 95.48.246.218 (6 Jan 2010 16:32:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jan 2010 16:32:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 100106-1, 2010-01-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230185
[ ukryj nagłówki ]Ryszard Rączkowski, 17 grudnia 2003 13:24, PALCE LIZAĆ! ;->
Uprzedzam lojalnie, że jedzenie/picie podczas czytania poniższego textu,
grozi śmiercią lub kalectwem!
;-)
Oto fragment żywcem wyjęty z Magazynu PKzK Spółki Matki S. A.
Artykuł traktuje o BluLajnie 9393 i konieczności innowacji.
Uprasza się o zwrócenie szczególnej uwagi na język i sformułowania - taka
krzyżówka gierkowskiej kroniki filmowej i skryptu dla zaocznego słuchacza
Wyszszej Szkoły Zażondzania Zasobami Luckimi w Szprotawie.
;-P
*************Czas START****************
POPRAWIĆ EFEKTYWNOŚĆ BŁĘKITNEJ LINII
O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
PKzK przekonywać nie trzeba. Obecnej sytuacji nie ułatwia intensywny
ruch związany z wysyłką faktur i wezwań do zapłaty. W najbliższym czasie
przewidywane jest także zwiększone natężenie ruchu związane z
działaniami windykacyjnymi dotyczącymi wyłączeń. W grudniu liczba
odbieranych połączeń przychodzących powinna jednak wzrosnąć do 80%
dzięki uruchomionemu właśnie Programowi Stabilizacji Operacji. Programem
kieruje Zastępca Dyrektora Departamentu Kontaktów z Klientami
Indywidualnymi Piotr Dzięcioł.
Do poprawy sytuacji ma się przyczynić m.in. obsadzenie 100% stanowisk
doradców na Błękitnej Linii TP w godzinach szczytu, dopracowanie planu
urlopów i szkoleń do końca 2003 r. i na I kwartał 2004 r. oraz wdrożenie
narzędzi do planowania grafików. Większy nacisk zostanie położony na
szkolenia produktowe i procesowe, a wakujące stanowiska w obsadzie
telecentrów obejmą pracownicy z outsourcingu. Podczas rozmowy z doradcą
Klient otrzyma też dokładniejszą niż do tej pory informację o
przewidywanym terminie realizacji zamówienia, co powinno zmniejszyć
liczbę monitów w sprawie zaległych zleceń.
Najlepsze doświadczenia zebrane podczas działań stabilizacyjnych zostaną
wdrożone we wszystkich Regionach.
Raportowanie i komunikacja rezultatów programu stabilizacyjnego oraz
rozwiązywanie bieżących problemów odbywać się będzie w czasie
codziennych (oprócz sobót i niedziel) telekonferencji z udziałem
Dyrektorów Regionów oraz Zespołu Stabilizacji Operacji.
NOWY RANKING W CIECHANOWIE
Jak zachęcić pracowników do rzetelnej pracy, satysfakcjonującej Klientów
korzystających z naszych usług? Jak uświadomić, że uczestniczą
w budowaniu pozytywnych emocji pomiędzy Klientem a firmą?
Odpowiedzią na te pytania może być nowy ranking wyników pracy doradców w
RUO w Ciechanowie. Do tej pory o pozycji w rankingu decydował średni
czas trwania rozmowy z Klientem. Od początku grudnia drugim branym pod
uwagę czynnikiem jest jakość obsługi Klienta. Nowy ranking to pomost do
obowiązującego systemu motywacyjnego pracowników Biura Numerów i szansa
na włączenie w walkę o jakość obsługi i satysfakcję naszych Klientów
wszystkich doradców, również studentów pracujących na zasadzie
outsourcingu.
Za każdą sekundę poniżej wymaganego czasu obsługi operator otrzymuje 2
punkty rankingowe, a za sekundę powyżej 2 punkty karne. Brak punktów
karnych z obserwacji pracy to dodatkowych 10 punktów rankingowych. Są
też punkty karne definiowane przez tzw. "listę mandatów". "Najdroższy"
mandat (40 punktów karnych) to "celowe zrzucenie wywołania". Wysokie
pozycje w rankingu mają szansę zająć jedynie osoby, które przy
zachowaniu wymaganego czasu obsługi bezbłędnie udzielają informacji.
Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.10 17:29 Przemysław Kowalik
- 06.01.10 18:42 brum
- 07.01.10 00:04 Przemysław Kowalik
- 07.01.10 09:38 Tomaszek
- 09.01.10 08:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=