eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[z archiwum ą]czesc 10Re: [z archiwum ą]czesc 10
  • Data: 2010-01-07 09:38:37
    Temat: Re: [z archiwum ą]czesc 10
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-01-06 17:33, brum pisze:
    > Za każdą sekundę poniżej wymaganego czasu obsługi operator otrzymuje 2
    > punkty rankingowe, a za sekundę powyżej 2 punkty karne. Brak punktów
    > karnych z obserwacji pracy to dodatkowych 10 punktów rankingowych. Są
    > też punkty karne definiowane przez tzw. "listę mandatów". "Najdroższy"
    > mandat (40 punktów karnych) to "celowe zrzucenie wywołania". Wysokie
    > pozycje w rankingu mają szansę zająć jedynie osoby, które przy
    > zachowaniu wymaganego czasu obsługi bezbłędnie udzielają informacji.
    > Oczywiście, aby pomóc doradcom w podnoszeniu kompetencji organizowane
    > są szkolenia, spotkania z przełożonymi czy rozmowy coachingowe.

    Ja się przeraziłem, jak to przeczytałem. Przecież wystarczyłoby logiczne
    myślenie?!? Ocenianie jakości rozmowy na podstawie jakiś tam punktów?.....
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.01.10 08:49 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: