eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[z archiwum ą]czesc 10Re: [z archiwum ą]czesc 10
  • Data: 2010-01-09 08:49:56
    Temat: Re: [z archiwum ą]czesc 10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 07 Jan 2010 01:04:19 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >A w tekście zabrakło mi jeszcze jednego - ani słowa o benefitach jakie
    >spłyną na Klienta. Czyżby takowych nie było ;-)?

    ano, jak chwile pomyslec, to wszystko staje sie jasne.
    Skoro priorytet jest:

    >O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
    >największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
    >PKzK przekonywać nie trzeba.

    A kryterium czas rozmowy, to najlepiej klientowi powiedziec: sprawa
    zalatwiona, dziekuje. I nic nie zrobic, bo to czas kosztuje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: