  • 71. Data: 2014-03-27 17:31:42
    Temat: Re: [youtube] Potrącenie pieszego na przejściu
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-27 16:08, Czesław Wiśniak pisze:

    > Cos ci powiem. Ten gosc ktory zabil tego pieszego, jesli jeszcze bedzie
    > mial w ogole okazje prowadzic, bedzie przestrzegal przepisow i uwazal na
    > przejsciach jak nigdy dotad

    Przez kilka lat, potem mniej.

    > chodzi w tym wszystkim o to, zeby ci
    > wszyscy, ktorzy pieprza tutaj kocopaly i nigdy jeszcze nikogo nie
    > potracili rowniez zaczeli ogarniac rozumem to co sie dzieje na jezdni i
    > dookola, zanim stanie sie tragedia.
    > W ten sposob jest szansa, ze cos sie zmieni, chociaz jak czytam
    > niektorych to marne szanse.

    Nic się nie zmieni, bo nie wszyscy myślą w ten sposób.
    Pomyśl sam: czy TY, pytam o Twoje zachowanie,
    wchodząc na przejście zachowałbyś
    się tak jak ten młody człowiek?

  • 72. Data: 2014-03-27 17:50:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > I co to zmieni w kwestii osoby pakującej się komuś pod koła?

    O ja pierdole, znowu to samo.
    Jaki ty jestes chlopie ciezki.
    Po to mam nadzieje wejdzie przepis jak to nazwales "szykanujacy kierowcow",
    zeby taki jelop zastanowil sie 3x co robi dojezdzajac do przejscia.
    Zwlaszcza, ze jest zapakowany w puszke.
    Jak ktos jest tepy i dopiero po wlasnych doswiadczeniach musi to zrozumiec
    to trudno.
    Wybacz ale koncze te dywagacje bo rece i nogi opadaja.

  • 73. Data: 2014-03-27 18:00:19
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-03-27 09:50, Jakub Witkowski wrote:

    > Generalnie to każdy powinien na siebie uważać, jasne.
    >
    > Ale gdy się zbliżasz do przystanku na którym właśnie zatrzymał się
    > autobus, a za nim jest
    > przejście, to zwalniasz, prawda?

    No to chyba zwolnil - przeciez wlokl sie jak zolw...

    --
    mk4

  • 74. Data: 2014-03-27 18:04:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-03-27 10:59, Czesław Wiśniak wrote:

    > Niestety, zabije cie jakis Myjk mimo, ze byles na pasach i jeszcze
    > bedzie mial pretensje, ze mu pod kola wlazles.

    No a pieszy to co zrobil? Nawet glowy nie obrocil.
    Czyli jak nie obrocil to wtargnal na jezdnie.

    A jak widac na filmie kierowca jechal wolno.
    A pieszy wylaz zza autobusu w sumie. Byc moze kierowca nie widzial go do
    czasu az bylo za pozno.

    Przykre ale tutaj nie znajduje zadnego usprawiedliwienia dla pieszego.

    Gdyby kierowca pedzil - ale jechal wolno.
    Gdyby kierowca wyprzedzal - ale nie wyprzedzal bo autobus stal w
    zatoczece i wlaczal sie do ruchu.

    A pieszy wtargnal bez obracania glowy.

    --
    mk4

  • 75. Data: 2014-03-27 18:06:17
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-03-27 16:45, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2014-03-27 15:42, WOJO pisze:
    > (...)
    >
    > Nie darmo w PoRD są wpisane pewne zasady bezpieczeństwa i zachowania
    > - w szczególnie przed pasami itd. Piesi robią różne rzeczy i jako
    > słabsi uczestnicy ruchu są specjalnie chronieni.

    > Pieszy zginął na skutek splotu nieszczęśliwych okoliczności, a kierowca
    > dostanie wyrok w zawieszeniu i myślę, że nauczy się do końca życia jak
    > się należy zachowywać przed przejściami, czy w ogóle w takich
    > okolicznościach. Pytanie tylko, ile osób wyciągnie z tego poprawne
    > wnioski, bo tak jak czytam, to z tym jest problem.

    A za co ma dostac ten wyrok - ze pieszy wlas na jezdnie jak krowa?

    --
    mk4

  • 76. Data: 2014-03-27 18:08:34
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-03-27 17:18, WOJO wrote:

    > Owszem, ale do sądu trafisz Ty i "nic" niestety Ci grozić nie będzie.

    Zeby trafic musz abyc przeslanki. A w takim wypadku tych przeslanek
    raczej brak.
    Jesli ma by coskarzenie to powinno miec jakies szanse powodzenia w sadzie.

    --
    mk4

  • 77. Data: 2014-03-27 18:10:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-27 18:06, mk4 pisze:
    > On 2014-03-27 16:45, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > A za co ma dostac ten wyrok - ze pieszy wlas na jezdnie jak krowa?

    Tłumaczyłem - poszukaj.

  • 78. Data: 2014-03-27 18:13:00
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-03-27 16:08, Czesław Wiśniak wrote:
> [...]

    Przestan powtarzac ten obiegowy mit ze pieszy ma pierwszenstwo - nie ma.

    Ma jak wlezie na jezdnie - ale nie wolno mu wlezc bezposrednio pod
    nadjezdzajacy pojazd i zza przeszkody (co tutaj mialo miejsce).

    Zalosne jest ze zastepy takich gamoni jak ty beda powtarzac nieprawde
    tylko po to zeby udowodnic swoja teze - a do tego pogrywaja na emocjach.
    To tak jak sluchac Macierewicza we wiadomej sprawie.

    --
    mk4

  • 79. Data: 2014-03-27 18:16:48
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 27.03.2014 o 16:45 Artur Maśląg <f...@p...com> pisze:

    > Pytanie tylko, ile osób wyciągnie z tego poprawne
    > wnioski

    Możliwe, że niewiele. Piesi każą wyciągać wnioski kierowcom a kierowcy -
    pieszym. Gdy tymczasem powinni to zrobić i jedni i drudzy. I projektanci
    przejść dla pieszych.

    --
    SW3
    ----

  • 80. Data: 2014-03-27 18:21:29
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zeby trafic musz abyc przeslanki. A w takim wypadku tych przeslanek raczej
    > brak.
    > Jesli ma by coskarzenie to powinno miec jakies szanse powodzenia w sadzie.

    Pogadaj z prokuratorem, który był na miejscu zdarzenia...
    Pozdrawiam.
    WOJO